blajblaj

Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

Att ha fel

Av blajblaj - 13 juli 2011 23:25

Inget som händer mig särskillt ofta  , men idag hände det. Det blev inte som jag trodde, 2-1. Det blev 3-1. Så kan det gå, men jag är i alla fall man nog att erkänna när jag har fel... Mot bronset. Upp med hakan. På´t igen. I could go on. Nuff...


Känner mig inte ett dugg trött, vilket är störigt eftersom det blir så tungt att inte få sova på flera dar i sträck. En dag här och var funkar, typ söndagsångest, men nu har det ju fan i mig inget med ångest att göra. Eller.. Jo, lite kanske, men inte så. Eller... Nej faktiskt inte. Jag ska fixa lite med min budget och ska diska tänkte jag. Natten kommer gå fort!   Jag återupptäckte VÄRLDENS bästa horoskop oxå, måste nog lägga upp dom här!! Dom e sjukt bra...:

Horoskop

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du
lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag
gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla
svin.

Fiskarna (19/2-20/3)
Du är en pionjär
och tycker att de flesta människor är skithuvud. Du är snabb att ge igen, otålig
och full av goda råd. Det enda du gör är folk du möter förbannade. Du är
snarstucken.
Väduren (21/3-20/4)
Du har livlig
fantasi och tror ofta du är förföljd av Säpo eller PRO. Du har lite inflytande
på dina vänner och folk avskyr dig för att du skryter med den lilla makt du har.
Du saknar självförtroende och du är en allmän nolla.
Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och
ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du
är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är
intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du
tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det
innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för incest.
Kräftan (22/6-22/7)
Du är sympatisk och
förstående när det gäller andras problem, vilket gör dig till en lättlurad sate.
Du skjuter alltid upp saker. Det är därför du alltid kommer att gå på A-kassa
och tära på samhället. Alla som sitter i fängelse är kräftor.
Lejonet (23/7-23/8)
Du ser dig själv som
en född ledare. Andra ser dig som en idiot. De flesta lejon är bråkmakare. Du är
fåfäng och tål inte kritik. Din arrogans är direkt vedervärdig. Lejon är
tjuvaktiga slynor och får ut mer av onani än sex.
Jungfrun (24/8-22/9)
Du är den logiska
typen och hatar oordning. Din pedantiska attityd gör dina vänner och
arbetskamrater fysiskt sjuka. Du är kall och okänslig och somnar ofta när du
knullar. Jungfrur blir bra bussförare och hallickar.
Vågen (23/9-23/10)
Du är den artistiska
typen och har svårt att hantera verkligheten. Är du man är du högst sannolikt
bög. Dina chanser till anställning och bra lön är lika med noll. De flesta
kvinnliga vågar är horor. Alla vågar dör av könssjukdomar.
Skorpionen (24/10-22/11)
Du är värst av
dem alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer att klättra till
toppen av karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är
den perfekta skitstöveln. De flesta skorpioner blir mördade.
Skytten (23/11-21/12)
Du är optimistisk
och entusiastisk. Du har en vårdlös tendens att blint lita till turen eftersom
du är fullkomligt talanglös. Majoriteten av skyttar är fyllon. Du är en värdelös
skit.
Stenbocken (22/12-20/1)
Du är
konservativ och rädd för att ta risker. Du är kort sagt en feg fjolla. Ingen
stenbock har någonsin betytt något. Du borde ta livet av dig.

Inte så bra att copy/paste men va fan. Det här är ju bara en skitblogg som "ingen" läser ändå!! Hahahahah Vill tillägga att detta horoskop är SANNING. Allt annat är lögn.


Och FÖRLÅT alla min fina vänner. Jag vet att jag periodvis kan vara frånvarande, elak och tankspridd, och jag är ledsen för det. Tack för att ni fortfarande finns i mitt liv, trots mitt beteende!  

 
 
Ingen bild

Grenen

15 juli 2011 17:04

Hmm bög och ska dö av könssjukdom, aahhhh yeeeaaah!

blajblaj

16 juli 2011 10:41

Vad var det jag sa... ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards