blajblaj

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Hemma igen

Av blajblaj - 31 juli 2011 20:38

Jo, det blev visst så.. Trots att jag fick förklarat av Stina att: det är ALDRIG försent att rymma hemifrån! Min pappa gjorde det sista gången när han var 35!!!   Och att jag alltid fick bo där   Eller hur??!?!?


Ok, har en massa bilder på lager, enjoy...


Och jag är så fantastiskt onöjd just nu:           Så här fint blev det i Danmark min sista dag, och det höll i sig. Min underbara syster var snäll och hämtade mig och jag kände ta mig fan inte ens igen henne. SÅ brun va hon. Usch. Men jag var ju Karlstad och dom här tjejerna e inte heller att leka med...:      Fick VÄRLDENS finaste present:   Man ska tvål i den. Men Stina hann tipsa mig om att: du, det går ju att ha diskmedel i den.. Och ha den i köket!! Och vips. Den är inte ful. Jag älskar den. Den läcker lite oxå, inte heller fel. Får jag presentera: Majsan  Och min favorit, Satan:  Önskar jag hade stått ut med kattlådestanken, då hade jag köpt på mig ett par och blivit crazy catlady utan tvekan...   Läste precis igenom vad jag skrivit... Det låter som om jag inte var nöjd med Karlstad!! Det är lögn. Jag är så kär i dom där människorna att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det e bara mitt huvud som inte är nöjt. Alltså... Jag kan verkligen inte förklara mig. Så jag skiter i det. Ni som står mig nära och känner mig, vet. Random pics:            Det blev lite shopping, där i mitten. Bara några skor, och en sjuuukt snygg väska. Jag har inte längre ett svart hål. Jag har ansikten. Fy fan va mycket blaj det blev idag. Men det uppvägs kanske av bilderna?? Hihih, nu orkar jag inte mer. Ska nog krypa ner i MIN säng, mmmmmmmmums.... Välkommen hem! Tackar.


Varför kommer det inga tårar när jag är ensam? Det är ju då det är läge!!!                  

 
 
Ingen bild

Stina

5 september 2011 22:23

Men, käraste hjärtat mitt. Hur kommer det sig att jag aldrig läser din blogg. Now, THAT'S gonna change, i detta nu. Jag förstår att allt är tungt nu, men eftersom jag ändå vill hålla koll på dig tänker jag helt enkelt börja stalka dig. Bästa du. All kärlek till dig!

blajblaj

6 september 2011 14:32

Gullefjun!! Jsg messade dig nästan nyss.. :)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards