blajblaj

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av blajblaj - 2 februari 2012 21:38

Och det är dags att sova. Dagen gick som alla andra dagar, men vår VD sa: Jenny, du ler så fint. Hela dagarna... Verkligen... Fint. Tack sa jag, det kommer naturligt. Nu kanske du som läser tror att det var nåt fuffens här. Det kan jag lova att det INTE var. Inte som det kändes i alla fall. Lite skumt, men... Ja. Hur som helst var det en helt ok dag.


Jag orkar verkligen inte skriva. Godnatt

Av blajblaj - 2 februari 2012 07:20

...jag ska jobba över ikväll får jag börja 10.00, det va väl snällt. Typ.  


Jag sitter och kollar utbildningar. Men jag vet inte, det känns som om jag verkligen behöver den där studievägledaren, så jag söker rätt kurser här nu innan, för att öka chansen att komma in sen när det blir dags. Och det bästa är att man kan söka till lärarutbildningar 2 gånger om året! Så jag kommer, när jag är klar, oavsett inte behöva vänta längre än 6 mån! Yey!    


Jag har inte tränat än denna veckan! Inte bra. Och ikväll kommer jag inte palla. Så då får det bli fredag... Har inget val helt enkelt.  


Usch jag känner inte för jobbet alltså. Fatta va nice att sjuka sig, och sen ligga hemma resten av helgen. Mmmm. Men, ja, nä det kommer jag inte göra. Usch för arbetsmoral. Tvi den.    


Jag vaknade innan klockan, har hunnit diska lite, dricka kaffe, kolla utbildningar... Hmm, mitt liv kanske inte är så jävla jobbigt trots allt.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards