blajblaj

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av blajblaj - 15 februari 2012 19:26

Dagen har såklart varit skit. Och jag har blivit missförstådd. HELA DAGEN. Jag måste ta mig fan LÄRA MIG HÅLLA KÄFT nån jävla gång. VARFÖR tror jag att livet ska bli bättre av att snacka skit OM kufen med.... SNÄRTAN????? Dom två är praktiskt taget gifta... Och I vilket universum, tror jag att det ska hjälpa att jag är ärlig mot SNÄRTAN och säger att jag funderar på att söka mig vidare. Nu låter det som om jag sa precis så. Det gjorde jag inte, det var en massa andra saker oxå, men jag orkar helt enkelt inte dra hela historien. Kontentan är att jag är dum i huvvet. Och det lär aldrig gå över. Ta mig fan. Och på det, så hör snärtan bara det sista av en mening som chefen säger till mig i lite halvt allvarlig ton: ok, men då är det kanske bäst att vi tar en haltimme till det i eftermiddag? Varpå jag svara: ja, det är nog bäst. Det vi pratad eom var att jag behövde gå en interaktiv brandkaptensutbildning på intranätet, som hon inte heller har gått, och det vi menade var att vi gör den tillsammans... Snärtan trodde SÅKLART att eftersom jag hade sagt som jag gjorde på morgonen att det var DET jag skulle prata med chefen om!?!?!? Åh, jag bara ser hur sensationslystnaden lyser om henne när jag ska gå hem och hon frågar: hur gick det med chefen??? Öhh, va? Ja, du hade ju samtal med henne, hur gick det??? Öhhh, nä alltså jag har gått en utbildning. I brandgrejsimojs. Öhhh. Det reddes ut, och jag avslutar med att upprepa det jag hade sagt lite tidigare på morgonen: Nä, alltså jag tänker: fake it ´til you make it, och bara gilla kufen! Och Snärtan svarar: Men alltså jag gillar inte det där alltså... Jag: öhhh, ok? Hon: nä jag gör inte det, för DET ÄR JU FALSKT. Jag satt både luft och saliv i strupen och tänkte: jag har ihjäl henne. Här och nu och Världen blir vackrare på bara några sekunder. Men jag gjorde det aldrig utan jag försökte föklara att: Fake it ´til you make är en jävla bra grej och ja. en jävla bra grej helt enkelt, men näpp. Hon ville inte tycka om det. Vad säger vi om det, Stina???  HUUUUUU.    Och det där var ju då bara en liten del av vad som har hänt under dagen. Tvi. 


Men jag har tränat idag. 15 min på cykel och 40 min på crosstrainer ( som jag har fått lära mig att den där jogg/trappgrejen heter! ) Det var väl bra? Men nu är jag fan trött. Sjukt trött. Sov ju inget från två inatt, huuuu. Åh gud jag orkar inte skriva mer. Over n´out 

Av blajblaj - 15 februari 2012 04:52

Mmm, då var vi där igen. Vaknade vid 01.52, för att vara exakt. Och sen var det liksom ingen nåd. Jag gjorde en kopp varm choklad, men den gjorde bara att jag blev alldeles för varm... Sen försökte jag titta på tv, men tydligen hade kanaländringen slagit in så jag kunde ju knappt välja! Det fanns så mycket. 67 stycken faktiskt.   Jag börjar redan ångra mitt val.


Idag tänkte jag faktiskt träna... Och jag känner mig, för tillfället inte särskillt trött, så det blir nog av. Det värsta med att träna är nästan att behöva dra med sig hela ryggsäcken  med skor och fan och hans moster. Ja ghar ju inte som du, Stina... Jag kan inte vara hemma på en skön promenad. Jag måste åka tåg i 17 min och sen gå i nästan 10 min...  Vilket gör att jag "måste" ( jag HATAR att gå runt och lukta svett bland folk... ) duscha på friskis. Annars dör jag. Och va fan, det verkar vara fler än vi som har samma nojja över allmänna duschar, för hittills har jag fått ha duschen ensam.  


Jag hittade mina betyg oxå. Och hade dessutom haft den fantastiska framförhållningen att ha en extra upplaga kopior, så jag tänker skicka in skiten idag. Kommer förhoppningsvis börja matte B 19 mars.. Jag har tydligen varit lite för seg så första omgången är försen. Men, men... Den som väntar på nåt gott?    


Nä du. Idag ÄR EN BRA DAG. Tjoss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards