blajblaj

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av blajblaj - 19 februari 2012 19:42

Eller kanske: Where ever I lay my hat, that´s my home... Inte vet jag. Hemma är jag i alla fall. Men ÅH va jag gillar Karlstad! Det kan ju ha ganska mycke tmed att en av Världens bästa människor bor där. Du, Stina. Ja, du.   Men visst är det skönt att vara hemma. Om det inte bara vore för det där jävla jobbet. Ju mer jag tänker på det dessto mer vill jag bara... Säga upp mig och dra. Dra vart som helst, och göra vad som helst. Huuu. Söndagsångest i sitt esse.


Nåväl. Nu står det till och med på min arm, med bläck som inte går att sudda


FAKE IT

´TIL YOU

MAKE IT


Så då får jag väl göra det då! HAHAHAHA! Imorrn är en bra dag. Och det ska bli KUL att jobba!


Nu ska jag äta lite pasta och hitta ett nytt roligt spel! Over n´out!  

Bio

Av blajblaj - 19 februari 2012 11:20

Igår hann vi med otroligt mycket:


Shoppa fejk converse skor

Göra tauteringar

Äta pizza på Napoli (!)

Gå på bio

Kolla lite Harry Potter


Filmen vi såg hette "Cronicle" och var helt jävla skitgrym. Det var så bra, och vi gick från salongen med lätta hjärtan och nöjdhet i sinnet. Så dör nöjd som man kan bli när man har fått äran att se en film som liksom nästan tar andan av en! Och på det lyxen av att bara vara ca 10 personer i hela salongen!


Filmen handlar om 3 unga killar som hittar och går ned i en underjordisk grotta. Till saken hör att den ena killen är lite av en kuf och går runt med en videokamera i tid och otid. Killarna utvecklar telekinesi eftersom det händer något i grottan som man inte riktigt får se. Ja jag vet att det låter luddigt och osannolikt, och faktiskt ganska dåligt, men filmen var så bra filmad och uformad att den inte blir larvig någonstans. Mitt tips är att se filmen och gärna på bio!


Mitt tåg går kl 15.27 , så nu ska jag njuta av mina sista timmar i Karlstad, för den här gången!!!! Tjossss




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards