blajblaj

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av blajblaj - 22 februari 2012 21:22

Ingen kuf. Så trots att jag var tvungen att åka en massa omvägar, missa tåg och klaffsa i snöslask så var det en BRA DAG. Jag har haft det lugnt och skönt och bra på alla vis. Dessutom fick jag äran att fika och äta middag med Jennie och Fisan!! Ok, ska försöka med bilder nu, jag trooor jag har klurat ut det:       Så snygga!! Hihihi Men det e fan vad suddiga alla bilder blir! Huvvvvva! Ok från tatueringen:         Och så min, nygaddad och vätske....ig. Hihihi:   WooopWoooop!!


Men JÄVLAR vad den kliar. Kliar I tells you!!!


Och fanFUCKINGtastic Stina som ringer o trixar med vår resa. Hoppas det löser sig. Hoppas hoppas!!!!!  


Snart dags att sova. Måste upp tidigt imorrn igen.           

Av blajblaj - 22 februari 2012 05:28

Så inser jag att jag inte har tagit med mig jobbläderna. Måste alltså till riktiga jobbet först. ÅÅÅÅÅHHHHH va jobbigt!  Ja, ja.. Skit samma.


Och det vå nåt mer oxå men jag glömde.. Åååååhhhhhh! Jobbigt!   

Av blajblaj - 22 februari 2012 04:47

Jag var lite trött igår och orkade inte skriva... Men nu är jag pigg och ta mig fan, irriterad. Fast jag behöver inte vara irriterad för det kommer lösa sig...! Jag vet det. Nå, hur som helst, det har visat sig att resan tydligen såldes i Euro, trots att det inte stod nånstans, så det har blivit en växlingskostnad på ca 1500 kr. Det suger hästballe och jag tror faktiskt inte dom får göra så. Fast har vi riktig otur så står det ju nånstans och vi missade det. MEN då tror jag man kan åkalla den gamla konsumentlagen.?! Och rakt av ÅNGRA sig. Hmmm? Vi får kolla upp det. Vi lär ju ha nån dag på oss hur som helst.. Skittrist är vad det är.  


Men jag slipper vara på jobbet idag i alla fall! Jag ska vara på andra stället idag, och HERREGUD så skönt att slippa kufen. Vi hade ett litet... Tjaffs, igår. Och ja, vad ska man säga? Jag orkar med hans skitsnack längre. Han är och förblir dum i huvvet. Jag tror jag har kommit på den lite grej oxå. Men kan det vara så enkelt? Och om det är så, jag då är det kört, då kommer det alltid vara så här. Men men, det spelar faktiskt ingen roll. Jessica skulle hjälpa mig söka nytt jobb! Kan bli hur bra som helst!   Ja just det.. För jag insåg ju att jag.. Ehrmf, inte vill göra min arbetsuppgifter! Hihihi. Fast det har lite att göra med min motvilja till snärtan. Det är nämligen så, eller rättare sagt det har blivit så att jag ska göra en jävla massa av deras arbetsuppgifter: svara i telefon, ta bokningar, vara behjälplig. Men hon kommer till mig på mornarna och med anklagande ton i rösten: DET STÅR EN GÄST I BISTRON SOM VILL KÖPA KAFFE! Om jag står inne i köket och gör nåt... Och hon ( med flera ) har oxå gått kaffekursen, bland annat för att vi ska vara fler som kan göra kaffe! Men sen kommer skitargumentet: Men jag kan inte kassan. Nä, och jag kan inte ta bokningar! Detta insåg jag nu, på morgonen, liiiite irriterande att jag inte fann mig i att säga det till henne igår. När jag inte orkade ta emot en bokning utan gav telefonen till henne, varpå hon efteråt säger: (  med en sån där anklagande, lite nedsättande ton i rösten ) ja, men Nanette kan ju, då får du väl ge telefonen till henne så får hon ta samtalet... Men jag tänker ta upp det här på torsdag. Jag tycker det e skit att det bara är JAG som ska lära mig allt. Och dom kan agera jävla martyrer när jag inte orkar! Huuuuuuu! Ok: jag har en ny textrad som kanske måste tatueras: Låt det rinna av, som vatten på en gås! Jag ska fan ha det i pannan! Tjooooosssss     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards