blajblaj

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av blajblaj - 11 februari 2012 10:09

Jag har inget val...


Alltså på allvar! GO Reinfeldt. ÄNTLIGEN visar han att han OCKSÅ kan säga saker som låter bra inne i hans störda lilla huvud men som inte låter lika bra när det väl kommer ut. ÄNTLIGEN visar han att grodorna inte har en S-stämpel på sig. ÄNTLIGEN visar han att moderaterna är precis lika jävla dumma i huvvet som alla andra jävla politiker.


Nu ska jag berätta en liten hemlighet, nämligen...: Politik e skit. Och vem vinner i slutändan? Den som har PENGAR. Tror du på fullt allvar att det kommer spela roll vem som sitter vid makten i det här skitlandet? Va? Äsch. Vi har INGEN insyn i partiernas ekonomi. Vi har INGEN insyn i kungafamiljens ekonomi. Men vi har MASSOR med fattiga i det här landet. Vi har hemlösa, vi har missbrukare, vi har barn som blir vräkta, vi har en massa skit. Tänk tanken hela vägen. 


Jävla idioter.


Av blajblaj - 11 februari 2012 09:14

Jag vet inte. Jag blev bara så less helt plötsligt. Vafan tjänar det till liksom? Varför ska jag försöka vara glad och snäll jämt? Ingen annan gör det ju. Och ja visst, min karma och hit och dit.. Men jag orkar inte riktigt. Jag orkar inte.


Hade tänkt skriva massor med saker men. Jag orkar inte.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards