blajblaj

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av blajblaj - 4 februari 2012 09:00

Tor inte jag har sovit så många timmar, men jag känner mig stark och utvilad så vad spelar det för roll?


Snart ska jga gå  ner och hämta alla mina paket!! WoopWooop.


Jag har verkligen INGET att skriva. Huuu, jag e så tråkig.


Bjuder på lite bra musik istället:

PS

Av blajblaj - 4 februari 2012 00:58

ALLA grejer jag har beställt kom idag, så jag ska ju ner till posten imorrn oxå!! Yey!

Av blajblaj - 4 februari 2012 00:49

Kaos i stockholms kommunala trafik. ALLA pendeltåg inställda. Extrema förseningar på alla banor, bussar som kör av vägen och krockar! Ja, mina vänner. Vintern kom till sthlm idag. Det tog mig 2 timmar och 30 minuter att ta mig till jobbet. Mmmmm. Och så hade vi inte bara 1, utan 2 utbildningar idag. Och alla vanliga sysslor. 1 extra personal var intagen... Vilket var helt i sin ordning, hon är jätteduktig och snabb och bra på alla sätt... Om det inte hade varit för KUFEN. Herregud, va han malde på idag, å det var det ena å det var det andra. Det gick ta mig fan inte att få tyst på all negativ skit han spydde ur sig. HELA DAGEN. Han e så jävla nonchalant. Och det, är fan det värsta som finns. På utbildning nr 2 satt han längst bak och lekte tuff, typ: "jag e 16 år och kan allt, ni e bara dumma tjejer som inte fattar teknik..." Så jävla äcklig. Men på det stora hela var det nog ändå en bra dag. Jag har kännt mig glad och efter jobbet bar det av hem till syster med fru för en nice middag och lite film & snacks. Nu e jag hemma och.. Jag tror jag ska lägga mig och sova.


Hade tänkt träna imorrn, typ upp med tuppen och hänga på låset.. Men sen insåg jag: det är ju helg, varför hänga på låset. Jag ska banne mig sova ut, och SEN åka och träna. Mmmmm, kanske en nice promenix i skogen?? Mums.


Men nu... Nu ska jag sova. Go´natt  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards