blajblaj

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av blajblaj - 7 februari 2012 19:07

Jag är trött. Jag är frusen. Jag är hungrig. Dagen var lååång, och hård men jag gick och tränade i alla fall. Dessvärre blev det bara typ 45 minuter. Jag pallade helt enkelt inte mer. Och nu sitter jag i myskläder och väntar på att min 4 fiskpinnar ska fräsa klart i stekpannan. Dessa tänker jag avnjuta i korvbröd med remouladsås. Som en varmkorv, fast en varmpinne. Med fisk. Mmm. Så det va dom brända kalorierna åt helvete. Heheheee.


Vi hörs imorrn istället. Over n´out 

Av blajblaj - 7 februari 2012 05:00

Hej och godmorgon. Jag har sovit som en kratta. En timme i stöten, och en hel del mardrömmar blandat med tankar om jobbet, blandat med tankar om vad i helvete jag ska ta mig till, Och HUR i helvete jag ska göra det.


Det är ändock lite bättre idag. Det måste jag påstå. Jag kanske inte har sovit bra, och jag kanske inte tycker mitt liv är det bästa just nu, eller att jag själv är bäst just nu, men jag lever ta mig fan! Och nu ska jag börja planera inför Danmark i sommar och jag ska tänka på Barcelona. Och jag ska ta mig fan må bra.


Politik:

Världen bästa Stina måste läsas:  http://sakerjagskriver.wordpress.com/ Och läs speciellt länken till Kajsa Ekis Ekmans debattinlägg. Det gör ont i magen, men det måste läsas. Och framförallt: det BÖR spridas. Ni som facebookar kan väl lägga ut det där. Det måste bli ett stopp på den här jävla skitregeringen vi har nu. Kom igen. Nu måste vi börja bry oss. Och alla ni som röstar på sagda skitregering. KOM IGEN. HUR kan det vara bättre att en liten liten klick har det bra, och alla andra har det SKIT, jämför med att alla har det bra?? Vad är det som är så hemskt med att hjälpa varandra? Va? För jag har hört era idiotiska kommentarer till VARFÖR. Men helt allvarligt, folk som utnyttjar systemet kommer alltid finnas. Och är det så farligt. Drabbar det dig personligen? Äsch jag hoppas ni dör under berget av lånade pengar som gör att ni kan köpa alla era saker. Som ni inte ens behöver.


Nu ska jag visst klä på mig, och!?!??! SPRINGA till tåget. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards