blajblaj

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av blajblaj - 6 februari 2012 21:09

Fick svar från M. Och det bara... Brast. Fan. Jag vet inte. Han bryr sig. Och nu känns det som om jag inte kan göra annat än illa. Alltså folk i min närhet. Jag gör fan alltid fel. Jag tror jag har så jävla rätt jämt. Men det har jag inte. Och jag lär mig aldrig. Den där ödmjukheten jag tror jag besitter e ta mig fan lögn. Jag vet.. Nu känns fan allt skit. Dagen har varit skit. Jag har känt mig som skit och nu är allt skit. Ska det va så? Ska det vara skit? Jag ska antagligen ha mens. Det brukar bli så här då. Usch...


Ok, ingen idé att grina längre. Det är som det är och jag kan inte göra nåt åt det just nu. Jag gör som kungen, och vänder blad.. Ser framåt istället! Och så går jag och lägger mig. Hoppas jag kommer sova lite bättre... Go´natt


Ps. Får med mig mormor till Danmark.   Ja vad ska man säga. Det kan vara så illa att det är hennes sista gång, så va fan, jag ska inte klaga.    

Av blajblaj - 6 februari 2012 07:47

Upptäckte jag en kul grej, i klippet jag la upp med Peter som sjunger vid lägerelden.. Jag har det avsnittet och det var anledningen till att jag la upp klippet. Men i det riktigt avsnittet som jag har, sjunger han: Now they´re having BUTTsex, cowboy BUTTsex. Mmm, och här i klippet sjunger han gaysex.  Intressant. Upptäckte det nyss...  

Av blajblaj - 6 februari 2012 07:33

Ja vad ska man säga. Jag funderar allvarligt på vilka ursäkter jag möjligvis kan ha när jag ringer och sjukar mig. Men jag vet, och du vet det säkert oxå... Jag kommer inte sjuka mig. Fan. Måndagar är inte roliga. Tisdagar är ännu värre. Onsdagen försvinner i ett töcken, torsdagen likaså och sen är det fredag.. Och sen är man 65 och livet har sprungit iväg, utan mig.


Ja det är en SÅN dag. Jag kanske helt enkelt ska sjuka mig för depression.


Jag SKA träna idag.. Jag kanske inte hinner till spinningen, men jg ska ta en timme i gymmet! Jag SKA. Jag måste...


Jag hittade ett litet hus som jag ville köpa igår. Långt från all mänsklighet.. Det skulle vara så nice. Alltså inte för att bo i permanent, utan för att ha som landställe... Fatta va nice och bara bränna iväg fredagkväll, mysa i en stuga mitt ute i skogen, med öppen spis och vedkamin... Smyga hemmåt på söndagseftermiddagen. Mmmm. Så vill jag ha det. Jag lurar mig att tro att det inte skulle vara lika svårt att gå upp då.


Ok, men nu är det i alla fall inte långt kvar till den 14:e!! Då kan jag få reda på vad och hur jag ska göra det här. Det är på tisdag nästa vecka. OM jag får ledigt vill säga. Usch jag hatar att vara så här negativ. Negatvi. Bläk. Jag har drömt så  mycket senaste nätterna oxå. Men ja, det spelar ingen roll. Jag har grinat till "Alvin och gänget" oxå så det enda det betyder är nog att jag ska ha mens snart. Inget att hetsa upp sig över med andra ord.


Ok, nu måste jag visst klä på mig. Skit.     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards