blajblaj

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Tokgrinar..

Av blajblaj - 6 februari 2012 21:09

Fick svar från M. Och det bara... Brast. Fan. Jag vet inte. Han bryr sig. Och nu känns det som om jag inte kan göra annat än illa. Alltså folk i min närhet. Jag gör fan alltid fel. Jag tror jag har så jävla rätt jämt. Men det har jag inte. Och jag lär mig aldrig. Den där ödmjukheten jag tror jag besitter e ta mig fan lögn. Jag vet.. Nu känns fan allt skit. Dagen har varit skit. Jag har känt mig som skit och nu är allt skit. Ska det va så? Ska det vara skit? Jag ska antagligen ha mens. Det brukar bli så här då. Usch...


Ok, ingen idé att grina längre. Det är som det är och jag kan inte göra nåt åt det just nu. Jag gör som kungen, och vänder blad.. Ser framåt istället! Och så går jag och lägger mig. Hoppas jag kommer sova lite bättre... Go´natt


Ps. Får med mig mormor till Danmark.   Ja vad ska man säga. Det kan vara så illa att det är hennes sista gång, så va fan, jag ska inte klaga.    

 
 
Ingen bild

Stina

6 februari 2012 21:58

Käraste vännen! Du är inget av ovannämnda. Du ställer upp och bryr dig så mycket att det inte är klokt. Dessutom är du bäst. Och snygg!

blajblaj

7 februari 2012 05:00

Tack.. Det är bara ibland som det väller över en. Alla jävla dåliga beslut man har tagig. Om och om igen. Och då tokgrinar jag... :) Men det är lite bättre idag.. Det ä tisdag men va fan, man kan inte få allt! Och DU kan va SNygg ;))

 
Ingen bild

Mamma Mu

6 februari 2012 22:21

Men, min älskade vän. Åh, vill ringa dig nu, men tänk om du somnat. Massa pussar o kramar. Du e underbar o bäst!!

blajblaj

7 februari 2012 04:58

Tack... Jag hade typ somnat. Men jag sov som en jävla kratta, vred och vände mig hela natten. Sov typ en timme stöten. Så.. :)) Idag är det lite bättre. Trött men bättre...

 
Ingen bild

Stina

7 februari 2012 10:10

Oh, jag vet känslan. Jag vet den alldeles för väl. Skönt när den inte håller i sig. För ALLA fattar kassa beslut, det är lite så vi funkar. Dessutom kan man alltid på något sätt veta att utan alla beslut man fattat hade man varit en helt annorlunda person idag - och det är ingen garanti för att man skulle varit en bättre person! Jag tror på alla misstag som görs. Jag saluterar de jävla misstagen. Salut!

blajblaj

7 februari 2012 19:04

Ja jag borde tänka så, men du veeet. När man sitter där och allt känns jävligt, då ör det svårt att salutera.. :) Men nu... Salut!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards