blajblaj

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av blajblaj - 23 februari 2012 20:07

Hahahah, det var bara 1 box. Och så var det ett aphäftigt höghastighetsmodem, som jag HAR lyckats koppla in!! Wooopwoooop. Så jävla nöjd, för JÄVLAR va snabbt internet jag har nu. Jävlar.   


Ok, men boxen tar jag imorrn.

Av blajblaj - 23 februari 2012 17:48

Först gjorde jag bort mig på jobbet. USCH. Och jag måste be om ursäkt till snärtan, fan. Annars kommer jag aldrig komma över det här. Ok, så får det bli. Imorrn!


Sen skulle jag hämta ut paketet. Herregud vilken ångest jag har nu... Jag fixade ju en jävla massa nya kanaler till tv:n och skulle få en ny box. Nu har jag hämtat ut boxarna. Ja du läste rätt: boxARNA. Det var två. Nu måste jag koppla in dom. Mmmm. Jag tänker inte påbörja det idag, jag tror det får bli imorrn. Om det blir en rysare och jag måste ha natten på mig! Huuu.


USCH va jobbigt det blev med Snärtis. Du vet, en sån där bortgöring som man inte inser först, men när man tänker tillbaka och liksom går igenom händelsen e den APjobbig. Huuu. Imorrn, imorrn blir det ursäkt. Det blir bra. Ja juuust det, det kanske jag kan göra på den JÄVLA AW:n vi ska ha imorrn! Isch. Men ok, jag  måste visst gå. Huuu.


Nu ska jag äta massa godis. För jag vill det.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards