blajblaj

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av blajblaj - 6 mars 2012 07:05

Sen fick jag munsår på vänstra sidan av överläppen. Sen fick jag tandvärk i min fina lilla visdomstand. Sen kom det ett munsår på högra sidan av överläppen. Sen fick jag mens.


Låter det rättvist?   


Tur i oturen så har jag inte fått några mensvärkar. Antagligen för att jag äter treo ganska nonstop. Inga mensvärkar betyder: inte ont, men det betyder oxå: SURPRISE!! Men men, inte mycket att göra åt.


Underbara Stina köpte en sån där nässköljare till mig, och nu när jag vaknade av exrem tandvärk så tänkte jag: let´s do this, för första gången i mitt liv. Det funkade bra, men jag tror jag var lite för snabb. Med tanke på hur täppt jag är så borde det kommit ut mer mojs men. Ja. Ja, jag är äcklig men det hör till min personlighet.


Munsåren vägrar ge med sig oxå, trots att jag har smörjt sen jag kände första lilla stinget!


Kommer förhoppningsvis få åka med syster imorgon. Håll era tummar. Jag tror inte jag pallar att klämma mig in på ett tåg och så sitta där i 3 timmar! Så det vore toppen om det blev av.


JÄVLA SKITHOSTA. AJ! Det skär som rakblad i halsen. Och inte bli det bättre heller. Och fan, vi har den där medarbetarskapsgrejen på fredag, så oavsett vad måste jag jobba då. FAN.


Ok, nu tillbaka till soffan.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards