blajblaj

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av blajblaj - 26 mars 2012 19:28

Jag köpte 5 muffins för en hunka. Av två småtjejer som försökte få ihop pengar till en klassresa. Jag är lite rädd att dom grundlurade mig, men va fan. Hoppas dom, i så fall fick massvis med gott godis. Hahahahah   Vill bara tillägga att dom hade en höjd på ca 0,5 cm. Inte American Bigstyle Cupcakes med andra ord... Hehehehheeh Men det va gott!! Hahahahah Jag e nöjd...


Jag tränade. Det var precis lika tråkigt som jag mindes att det var för 3 veckor sen. Eller 4? Vem minns, egentligen??... Och eftersvettningarna gör det än mer icke värt det. Efter träningen går jag runt som en stångkorv, blankröd, glansig och med lite sminkrester. Ser helt enkelt ut som att jag är på väg, eller har fått, en stroke. Mycket obehagligt för alla närvarande. Jag funderar på att skita i det. För evigt. Blah.  


Idag var det jag o kufen på golvet. Oj, ja i restaurangspråk betyder det att vi tog hand om de gäster som förbokat lunch, dvs dom som får fint käk serverat på tallrik samt dom som får lite mindre fint käk serverat i grytor. Det var sjukt deprimerande ( tråkigt, jobbigt, vidrigt, ledsamt ) för han och jag e ju på nåt typ av stadie där vi bara inte pratar, och råkar vi säga nåt till varandra så missförstår vi och blir arga. Från båda håll. Mycket frustrerande, och inte så lite ansträngande. Och varje gång han är i närheten av mig hinner jag bara tänka: Jag tycker så fruktansvärt illa om denna människa! Ok. Snart nytt jobb. Snaaaaart. Eller? Sa dom så för att lugna mig??? Ok, ta det lugnt nu. Inte tänka bara göra, inte tänka bara göra intetänkabaragöraintetänkabaragöra.....


Har köpt biljett till Priden i alla fall   . Det känns bra. Fick oxå första delen av mitt paket, det jag gillar mest med CDON är att dom kallar mig Jenny Marie... Inte direkt vad jag är van vid kan man säga. In i hyllan hamnde: 50´cent, Lisa Ekdahl, och the clash. Jag gillar inte att låsa fast mig i någon jävla genre. Heheheheheh Nu väntar jag bara på Mr Duke Ellington, Mr John Coltrane and Johnny Hartman, och en blandskiva med saxofonmusik. HUR BRA SOM HELST. Jag längtar.      


Nu ska jag duscha igen, för jag fryser. Och jag känner mig inte ren efter gymduschandet, bläk. Sen sak jag sova. Enda bra med att ställa om tiden, man får gå och lägga sig en timme tidigare. Hahahahah Gonatt 

Av blajblaj - 26 mars 2012 04:50

Jag fastnar i att kolla resor. Och blir deprimerad när det kostar miljoner. Hehheeh. Dumsnål kallas det...


Ok, det är måndag och det gör inget. Dagens minus = visdomstand som jävlas, och att jag glömde ta bort räkningen till miljöverket som egentligen är makulerad...    Dagens plus = Öppning, vilket betyder att jag slutar 15.30


Träna?? Okejdå.


Ha en fantastisk dag, det tänker jag ha.  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards