blajblaj

Alla inlägg den 12 mars 2012

NY

Av blajblaj - 12 mars 2012 20:40

Jag försöker boka en resa till New york, men tydligen får man inte resa dit ensam. Och på det...: Jävla skitinställningar på datorn som inte vill låta sidan söka klart heller! Fan. Jag vet inte hur man fixar det. Jag hatar teknik. Teknik hatar mig. Huuuu.


Jag VILL åka till NY. Vafaaaan. SkitVingSolo, som luras med att ha resor för ensamma människor. Det finns inga jävla resor i vettig tid eller till vettiga platser, eller vettiga priser för den delen! Gaaahhhh. Nu e jag arg. Ensam och arg. Och reslös. Gaaah.


God natt. 

Av blajblaj - 12 mars 2012 05:22

Imorgon måste jag fixa grejer. Jag slutar tidigt och det är nog enda dagen som jag har på mig... Jag behöver en mattebok och ett pass. Mmmmm. Huuuu. Får ta passet först tror jag, det lär ju ta längst tid. Och faaan jag måste ringa Emma! Undrar om hon e vaken nu?? Isch och jag har bråttom, varför ska man alltid ha bråttom på morgnarna? Faaan.


Kom ihåg att lämna in semester! IDAG.  


10 min kvar...


Den här veckan ska gå fort. Det ska vara kul, och jag ska må bra. Håll tummarna för att jag får snacka lite med Persbrandt på fredag, woooopwoooop   OCH att min GIGANTISKA finne på hakan har gjort reträtt tills dess. Höhöhöhöh   


Ha en fantastisk dag du med! Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards