blajblaj

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av blajblaj - 24 mars 2012 21:51

Har spenderats tillsammans med systeryster, på IKEA och fläskandes i hennes soffa med film. Vi lagade pizza och har klämt i oss MASSOR med gottis från IKEA! Haha SÅ gick med det sockerintaget. Heheheh, neee men jag har faktiskt varit ganska duktig. Hrmf! Det är svårt att inte äta godis. Mycket svårt...  


Och tydligen ska man ställa fram klockan inatt. Blah! Skit är vad det är! Jag hatar att göra det. Det finns ingen mening med det. Ingen mening alls. BLAAAAH!


Kul grej som hände på väg till IKEA: Jag och Jessica tar tuben mot fruängen och ungefär vid zinken börjar jag gasta om en reklam på ett nytt tv-program som jag har sett. "På bar gärning" heter det tydligen och enligt min uppfattning verkar det vara en DÅLIG variant av dolda kameran. I sthlm. Gah. Hur som helst snackar vi om detta ett bra tag, och det är inte många i vagnen men snett bakom oss sitter en mamma med sin son. Vi snackar och snackar om hur det funkar att bli filmad i smyg med skyddad identiet och fan och hans moster varpå denna mamma tillslut utbrister med hög röst: Ja, alltså jag är med i det programmet och det är som dolda kameran men dom är väldigt seriösa. Dom gör en iscensatt situation, filmar dig när du reagerar ( eller inte ) och sen kliver dom fram med papper o skit och du får medge eller ge avslag på medverkan...


Först glor vi bara på henne. Sen glor vi bara på varandra och sen snackar vi ett tag med henne. Det var riktigt trevligt och resan mot fruängen gick lite snabbare... Hahahahah men va fan e oddsen??


Av blajblaj - 24 mars 2012 07:21

Tur att både jag och syster är morgonmänniskor. Nu bär det av mot IKEA och helgen kommer bli låååång och skön.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards