blajblaj

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av blajblaj - 22 mars 2012 22:17

Jag gillar inte matte. Kommer aldrig gilla matte. Men ok, vi får se hur det går. Det verkar egentligen bara vara att försöka få godkänt på nationella provet om 4-5 veckor. Yey. Men jag fick en kompis. YEY! Pippi for president


Jag e svintrött. Det kommer vara jobbiga dagar dessa med att ha morgonpass och sen matte på det. Var hemma nu vid 21.45 Det e lite sent. Eller väldigt sent faktiskt. Tur att jag har sovmorgon imorrn.


Jag går på matten för att få upp betygen så jag kan plugga. OK?! Det är bara så jävla svårt med motivationen.


Nu går jag o lägger mig.  

Av blajblaj - 22 mars 2012 05:27

Jag skyller på våren. Det finns liksom så  mycket annat att göra än att ila hem och sitta vid datorn. Så det får bli sporadiskt en tid...


Fy fan, man måste ställ aom klockan i helgen. Det är, i särklass, det vidrigaste som finns. Nej, jag ljuger, överdriver och hetsar i onödan. Men jag hatar det i alla fall. Jag blir helt förstörd i minst en vecka och kan inte tänka annat än: nu e klockan fem fast den var fyra igår.. Eller nu e klockan tio.. Uäk. Och så tappar man ju en timme dom första dagarna, eftersom man är FUCKED UP. Usch jag gillar´t inte alls.


Men idag börjar Matte B. Jag är lite nervös, helt utan anledning. Men, ja, matte gör så med mig. Hehhehehe


Och jag har fixat 6 veckors semester. Mmmmm, jag älskar´t! Kroatien here i come.


Ok, jag snoozade på morgonen så nu har jag bråttom! Huuuuu  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards