blajblaj

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av blajblaj - 18 mars 2012 00:15

Först och främst har jag och systeryster haft en apbra dag. Vi har hunnit med att hyra bil, åka till ikea, fika hos modern & fadern, handla massa gott och hyra film, titt apå 2 filmer och äta thai take away. Det har varit helt jävla AWSOME.


Men när jag kom hem...


....väntar det här:   !!! Va? Vad är det för samhälle vi lever i? Vad spelar det för roll? Vi har lite skoj bara. Och hon ska fan va glad att det fortfarande finns nån som vet om hennes jävla Clown, den e ju inte direkt med på smurfhits! Ja ja, inget att hetsa upp sig över men, i vårt nya fina samhälle med allt vad internet och skit innebär, ja då kan jag bara säga att vissa går överstyr med sin egen integritet. Herregud så småsint. Och VARFÖR i hela friden skulle jag hjälpa henne genom att berätta vart jag hittat låten? Nätack. Gör det själv, tant. Men hon var smart nog att börja prenumerera på mig så nu kan hon vara riktigt säker på att jag inte lägger upp HENNES material mer. Ohh, jag känner mig nästan som en gangster. Fuck the police!


Hahahahaha


Jag fick mig i alla fall ytterligare en bokhylla. Jag är nöjd.


Nu ska jag sova. Tjoss     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards