blajblaj

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av blajblaj - 15 mars 2012 21:58

Mådde hur bra som helst hela dagen. Sen åkte jag på torsdagsmöte och då brast allt. Huuuu. Jag vill verkligen inte dit på måndag. Hu.


Har dock haft en jättemysig kväll med Jennie och Fisan. Supergod mat och så skönt att få skratta av sig lite! Tack vännen!


Nu e jag däremot aptrött. Tur att jag har sovmorgon imorgon. Ful mening, men sann. Höhöhöh och så hoppas vi allihopa att jag får flirta lite med Persbrandt!! Wooopwoooop


Gonatt

Av blajblaj - 15 mars 2012 05:05

Med andan i halsen, och heeeelt övertygad om att jag hade försovit mig. Weird hur det kan bli så ibland. Jag är ju som en gammal kärring som behöver sitt kaffe och sin vanliga morgonrutin, så det var ju bara en kvart för tidigt men ändå. Jag såg ingen annan lösning än att gå upp. Och ta mig fan. Det gjorde ingen skillnad.   Åt varken det ena eller andra hållet! Hahahahah 


Idag är en bra dag. Jag slutar 15.30 och får äran att fika med Jennie och Fisan efter jobbet. Det ska bli supermysigt och jag hoppas den här dagen går fort. Men det gör den nog. Jag slipper ju alla muppar uppe på vanliga jobbet. Yey!    


Och så vill jag bara påminna om att människor är vidriga och så är det...


http://burdusinabsurdum.wordpress.com/2012/03/12/tar-tillbaka-haret/  Glöm inte att klicka på länken i inlägget.


Jag är så glad att jag inte längre har fleschbook. Huuuuu.


Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards