blajblaj

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av blajblaj - 21 mars 2012 06:55

Nej idag är cepebra dag. Systerbyster fyller år! Jag vaknade av mig själv en timme för tidigt. Men jag gillar´t. Har hunnit duscha, dricka blåbärssoppa och halvt klä på mig. Och det är fortfarande 15 min till klockan ringer! Jag e nöjd. Inget ska få ner mitt humör idag. Ikväll blir det finmiddag på Patten med syster, systers fru, Aralen och LillBernie. Mmmmm Det kommer bli AWSOME. Enda solket är att jag inte hunnit få alla systerns presenter.. Hrmf! Men det är mitt eget fel, jag va seg på att beställa. Huuu.  


Imorgon börjar matten. Ja, ett steg närmare bort från restaurangbranschen... Hmmmm. Inte världens bästa mening det där, men jag gör som vanligt och SKITER i det. 


Åh Emma det var så sjukt bra att ses igår. Jag blev så peppad på det där vi pratade om! Det känns verkligen som om du kommer komma iväg. Snart! Och jag blir lite avundsjuk   . För jag är så himlans feeeeg! Men vem vet, jag kanske vågar när jag ser att du vågar?? Oavsett vad, är du en av mina största idoler!! Tack för att du finns!


Jobbig månad räkningsvis. Usch, varför kommer alltid dom där tunga räkningarna samma månad? Fast å andra sidan är det väl skönt att ta allt på en gång...?? Vad vet jag? "Jag är blott en myra, i jättestacken"  Nu ska jag spela lite! För det hinner jag.


Ha en bra dag, det tänker jag ha.


PS. Grattis Max!




  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards