blajblaj

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av blajblaj - 14 mars 2012 20:15

det är alltså en NY finne på hakan, inte den som jag skrev om för 1 dag sen. Nejdå, det har kommit en ny, större och finare. Mmmm. Så jag har alltså 2 finnar på hakan. Du läste rätt. 2 stycken.'


Over n´out

Av blajblaj - 14 mars 2012 19:48

Jag har, den absolut största, jävla finnen på hakan! Den gör så ont! Jag kan fan inte prata ordentligt på grund av den.. Och det gör så jävla ont, sa jag det? Fy faaaan va ont det gör. Heheheheh Ont. Aj ont.


Och jag har hittat en resa till Kreta. 5000 spänn, 7-14 juli. Men jag vet inte... Jag ska suga lite på den och så får vi se, det skulle verkligen vara perfekt om mina planer går i lås:


23 juni- 28 juni  Kroatien

29 juni- 6 juli     Hemma

7 Juli- 14 juli     Kreta

15 juli- 19 juli    Hemma

20 juli- 29 juli    Danmark

30 juli- 5 aug     Pride Hemma


Perfekt. Eller?? Hjalp.


"Om allt här i Världen ber man om lov... Men man sover i frihet, så sov... Sov..." CW  


PS. har ni märkt att jag inte har klagat på jobbet senaste dagarna? Det slog mig precis. Fy fan så skönt det är att vara på det andra stället. Skönt.


Godnatt 



Av blajblaj - 14 mars 2012 07:15

Jag höll på att åka till jobbet för tidigt. Huuuu. Jag har ju tydligen en kurs idag, som jag heeeeelt har förträngt. Snärtan påminde mig igår med orden: Du har väl inte glömt att du ska på kurs imorgon!? ( glöm inte att hon har jönköpingsdialekt, låter ungefär som göteborska! Så kurs uttalar hon: "kuss" med ett typ silent r... Iiisch ) Och så med den där tonen av "besvikelse" som hon bemästrar oklanderligt. Jag: Jo det hade jag glömt men nu minns jag! Hahahaah 


Men detta betyder att jag börjar klockan 9. Och då tänkte jag i min förvirring att jag kunde åka in så jag är på jobbet som mellanpasset vilket är 8.30, men det, mina vänner, hade varit katastrofmycket för tidigt. Så! Nu sitte jag här, färdig och klar men kan vänta 20 min extra. Mmmmm, lyx kallas det. Typ. Fast egentligen är det tvärt om eftersom jag skulle haft sena passet och skulle ha börjat kl 9.30 Höhöhö det gäller att tänka positivt.  


Just det, jag var så uppfylld av sthlm igår så jag glömde skriva att jag ÄNTLIGEN har fixat pass. Det var 2 timmars väntetid, men väl framme vid kassan tog det typ 3 min. Sjukt skönt och nu har jag pass för ett par år framåt. Det känns tryggt. Vad som känns ännu tryggare är att man fick lämna fingeravtryck. Yey. OCH att jag såg ut som en svullen padda på fotot. Hahahah, men va fan. Värre saker kan hända!


Nu ere dags att borsta gaddarna och sen gå ilugn takt till tåget   Tooohooo 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards