blajblaj

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av blajblaj - 23 mars 2012 21:15

Ja, rubriken säger ju allt. Jag är lite seg och trött , så jag drar den bara i korthet:


1) Fick dra hela lunchen ENSAM. Men jag är bäst så det gick bra...

2) Fick inofficiellt frågan om att ta tjänsten på det andra stället!  Det är rockader på gång, med "befodringar" etc, och då blir det en tjänst ledig. Mmmm. Vill ha. Tackade ja.

3) Fick jobba över en timme på grund av att vår VD ska ha fest och i och med detta har rövslickeriet hamnat på topp och INGEN har talat om för mig att det är ytterligare en fest i helgen. För en av våra coacher... Den liksom glömdes bort, så jag fick bära och konka och göra nödlösningar och fan och hans moster... Huuu. Men jag är bäst så det blev bra tillslut i alla fall.

4) Har äntligen köpt biljetterna till Kroatien.. Puh.


Ja det var väl det... Egentligen kan jag skriva massor om dagen, för det har varit ett jävla liv med tanke på de två festerna och skit. Men jag orkar fan inte. Hehehehhe Nu tar jag helg!


Imorrn blire IKEA igen, med systern. Och det blir ta mig fan apbra. Nu ska jag spela lite och sen... MMMMMMMM sova.


Go´natt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards