blajblaj

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av blajblaj - 10 mars 2012 14:53

Dygnet med jobbet var... Helt ok. Inte jättejobbigt, inte jättelätt, inte jättetråkigt inte jättekul.. Det var liksom ok. Många skratt dessutom, jag är faktiskt lite förvånad.   Så kan det gå. Lite bilder kanske:              De två första bilderna är från 33:e våningen. Till min glädje verkar min höjdskräck ha försvunnit ut med alkoholen!! Yey! Och dom tre senare korten är från mitt rum som "enbart" låg på 13:e våningen. Jag fick ett eget, med min egen motivation: Jag hostar så jävligt på nätterna! Tjossss! Lite tråkigt att jag missade att ta kort åt södra hållet, lite roligare för oss nackapack, men va fan, man kan inte få allt här i världen, eller?? Jag är så käääär i den duschen. Mmmmums.    


Däremot har jag ångest inför nästa vecka. Tydligen ska jag vara på det andra stället eftersom chefen där har semester. Och det är sjukt mycket att göra. Och filmteamet för Lasse Hallströms Hypnotisören kommer vara på plats och filma... Lena Olin, Micke Persbrandt... Mmmm, Ja och Lasse himself förståss. Känns tryggt. http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article13918872.ab Ja ja.. Värre saker kan man väl råka ut för på betald arbetstid...    


Har glömt finaste katterna från mina dagar i Karlstad: Tjockekatt Satan   Och Majsan   Känns snarare som en bild på mitt skrev men.. Ja, hon ligger där i alla fall. Hahahahaha


Nu ska jag ta´re lite lugnt. Åhh guuud så skönt att det bara är lördag! Puh.      


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards