blajblaj

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av blajblaj - 31 mars 2012 18:23

Det var ju en fantastisk film. Jag upptäckte att jag har sett vissa delar av den men hela har jag aldrig sett förut. Den var ju ganska sorglig men fan va snygga kläder dom hade   Jag ville börja skissa hela tiden, men ja, eftersom jag hade tagit med mig datorn in i badet  så kändes det lite som överkurs.


Fan jag e lite sugen på att hitta på nåt ikväll. Jag har fått blodad tand av gårkvällen. Det var nog första gången som jag kände mig bekväm ute på krogen utan syster eller Oscar. Och det måste ju räknas som ett steg i rätt riktning? Jo, det tror jag.


Ali G däremot. Nej. Jag såg inledning på första delen på säsong 1. Jag pallade ungefär en minut. Hemskt ledsen Max, men nej.  


Efter mitt låååånga bad med film, spelade jag lite och hittade ett nytt 30Rock OCH Big bang theory, och hade det ganska nöjsamt. Sen bytte jag skrivbordet mot sängen och somnade. Så JÄVLA skönt att bara slappa. Sova när man vill, spela lite, kolla lite film... Det är som att vara bakis fast utan bakisheten. Mmmmmums. Jag e nöjd. Borde toppa dagen med att gå och köpa pizza.... Hmm vi får se.



Av blajblaj - 31 mars 2012 09:00

...som väcker en klockan halv nio på lördagar när man har varit vaken till två, halv tre..   På riktigt alltså. Ja ghade nog kunnat sova bort hela den här dagen om det inte varit för henne. Nu är kaffet på g och jag tänkte göra min hemläxa: fixa hem "nyckeln till frihet" och lite Ali G... För den här dagen är ju som gjord för att strunta i att klä på sig, baka scones, dricka massa kaffe samtidigt som man ligger i sängen och kollar film. Mmmmmm. Bra dag.


Bra dag. 

Av blajblaj - 31 mars 2012 01:44

Dagen började åt helvete. Kufen höll på som ett jävla miffo. INGEN hjälpte oss och både jag och nya tjejen var lite i upplösningstillstånd. Men sen åkte jag på AW med systerbyster. Så jävla trevligt. Och så fick jag se på Family guy, med en som förstår. Mmmmm det var nice. Riktigt nice. Och så hamnde vi på krogen! Det va så där, sällskapet var bra men.. Ja, jag är ju nykter nu för tiden och det är så där det oxå. Ja, missförstå mig rätt, jag är bekväm med det men, ja.. Jag fattar om andra inte e det.  


Sen missade jag tåget med 30 sek. Som vanligt känns det som! Och vem fan orkar sitta på slussen en fredagkväll och vänta i 50 min. Nej, det blev en taxi och 300 spänn fattigare. Jag tycker jag är värd det just av den anledningen att jag inte dricker!


Men nu måste jag sova. En snabb dusch och så gona ner mig i sängen. Mmmmm! Jag har varit vaken sen 04.30 Just det. Trött är jag. Godnatt 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards