blajblaj

Alla inlägg den 2 april 2015

Av blajblaj - 2 april 2015 16:44

Det är tydligen någon form av religiös högtid i antågande. Detta medför ledighet. Eller ja, självstudier, och knasiga scheman. MEN, det innebär att jag drar med syster till Linneberget och lever skogsliv i ett par dagar. P får lappsjuka om han är ute i skogen förlänge så han blir hemma men möter upp på söndag och stannar till måndag och sen drar vi hem tillsammans... Det blir toppen   Vi ska påbörja bygge av en snickarbod! SÅ jävla awesome. Dessutom har jag glömt berätta för systern att jag har köpt ett eldstål(!) och kommer försöka göra eld med det! Wooohooo! Älskar skogsliv så jävla hårt! Mums...


Idag hann vi dessutom göra lite ärenden nu på dagen, skjutsade runt mormor på lite shopping och nu sitter jag och försöker tänka att jag ska plugga under helgen?!?!? Och ja... Det kommer ju gå jättebra. Heheeee.... NÄ men jag laddar iaf hem lite texter och så får vi se vad som händer? Heheh, det kan ju regna hela helgen och då sitter vi iaf inne och häckar... 


Nu ska jag bara packa det sista och sen invänta den därna systern... Hoppas ni får en riktigt härlig... Påsk. Som vi EGENTLIGEN firar till åminnelse av Jesu Kristi lidande, död och uppståndelse. Kom ihåg det mellan godiset och kakan. Hahah!

 

Ajöss! 


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards