blajblaj

Alla inlägg den 23 april 2015

Av blajblaj - 23 april 2015 07:29

Dagarna går utan anmärkning men så fort jag kommer hem så börjar jag nysa och hosta och det svider som fan i halsen, sen somnar jag och så är det likadant när jag går upp, halsen är värst. Tvingar i mig en stor kopp te med både citron, honung och eukalyptuspasteller.Sen ett stort glas berocca+treo. Sen går det liksom över och jag känner mig helt ok hel dagen. Det måste ju nästan vara psykiskt, teet och lite treo kan fan inte hjälpa EGENTLIGEN?? Eller? Borde kanske inte klaga eftersom jag är typ frisk på dagtid, när jag MÅSTE vara frisk, så att eeehhh... Heheheh.


Idag har jag lovat att hålla en minipresentation av Pussy Riot på vår mentorstidlektion. Jag har dock bytt med Diana för att spara min röst litegrann. Får göra den antingen nästa vecka eller veckan efter det, som är vår sista vecka! Heheh, veckorna går otroligt långsamt, men det är nog bara för att jag har så sjukt mycket att göra. Jag måste fixa allt med landet och det tar ta mig fan tid. Prio ett är dock att svara och möta upp Roine från båtklubben. Måste fixa detta snarast. Sen ska jag kalla till möte för sagda klubb och sen är det styrelsemöte och då tänkte jag har med svar från Roine... Hmrf... Ja ja. Steg ett: fråga styrelsen om dom har några frågor till Roine. Ok.


Hehehe.. Nä nu fick jag bråttom. SOm vanligt då. Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards