blajblaj

Alla inlägg den 29 april 2015

Av blajblaj - 29 april 2015 16:00

I måndags hade jag mitt första styrelsemöte ute på bolvik. Jag trodde det började 18, det började 19 så jag va ute sjukt för tidigt, så jävla irriterande. Väl där ute tog det EVIGHETER. Jag va inte hemma förrän vid 22.00 Mums. Hade sjukt svårt att somna så jag låg och vred mig x antal timmar. Tisdag var det bara att hoppa på hästen igen, praktik hela dagen till kl 17.00 och sen hem, och handla på vägen. Somnade nästan i soffan när vi käkade sushi och sen drog P på träning. Dä var det dags att fortsätta med styrelsearbetet. Skrev en massa listor och påbörjade protokoll som jag ligger efter med, och vips så va kl 22 igen. Slet mig i säng och satte i öronproppar. Tror jag somnade på kanske 10 min. Imorse var det DÖDEN att få upp kroppen, men det gick tillslut och väl på praktiken går det så där... Vi fipplade med redovisningen vi ska ha imorrn och körde på som vanligt. Tills vi fick utskällning av handledaren. Vi pratade för personligt och hon tyckte vi va lite för koncentrerade på redovisningen. Den hade ju inget att göra med denna lektion så.. Ja. Men... Ja. Ok, nuff om det. Livet är ju så, ibland går det bra, ibland, not so much, typ.. Ingen fara på taket snart är det slut.


På väg hem, får jag ett mess från D där hon i sin tur fått mess från en tjej i klassen. En tjej vars lillasyster varit med i en allvarlig bilolycka för bara nån vecka sen, och som såklart haft det rätt tungt sen dess. Nu berättade hon att systern inte klarat sig utan gått bort för två dagar sen... Och då kommer såklart livskrisen som ett jävla brev på posten. Fy faaan va jag lider med henne. Jag kan ju inte ens tänka tanken att min syster skulle gå bort utan att på riktigt börja grina. Det är ofattbart och vad fan säger en? Vad fan gör en i en sån här situation? Huuu.. Men... Ja. Livet. Sjukt skört, och det gäller att njuta så länge det varar. En får fan inte va rädd för att säga till dom en älskar att så är fallet! Imorrn kan det va försent...


Och så hjälpte jag mormor med lite grejsamojs och nu har jag precis diskat. Ska sätta mig med styrelseuppdraget igen. Måste komma ikapp så jag slipper sitta VARENDA jävla kväll. Det har jag ingen lust med. Och fan ta att jg ska jobba i helgen. Vet inte hur det ska gå till. Jag kommer antagligen krevera.


Nog nu. Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards