blajblaj

Alla inlägg den 20 april 2015

Av blajblaj - 20 april 2015 07:41

Jag börjar helt ärligt fundera på att skippa den här vfun och ta den som rest... Jag har ingen energi och jag vet inte... Jag bara, har inget att ge. D känner likandant, alltså inte med att skippa den utan med vad en kan tillföra. Och det är en ganska jobbig känsla... Om några år har vi gjort mer, fått mer kunskap och kanske inte känner oss lika vilsna längre? Eller så är det bara dumt. 5 år e ju långt nog. Att sen ha en 5 veckor lång praktik  kan kännas extremt jobbigt, kan jag tänka mig. Hrmf. Svåra val...


Dessutom messade D mig igår på kalaset och ba: Jag fick VG i förra kursen! När jag sen kom hem och kollade mitt hade jag "bara" G... Jag fattar inte det där med betyg alltså, men ja. Som en av mina lärare sa: det är inte rättvist helt enkelt. Och det ska en liksom bara gilla. Uäk. Fast nu läser jag hennes uppsats (supersnabbt) och den är bra. Mycket bättre än min. HELT sammanhållen och tydlig. Det är inte min. Men å andra sidan... G is good enough! Hahaah. Ibland måste jag fan ransaka mina tankar alltså. D är dessutom akademikerunge så det är egentligen inte så konstigt att hon är duktig, hon har det i sig.


Kalaset gick över förväntan, morbror som fyllde år hade med sig en ny donna, det sker med jämna mellanrum. Heheh, han är lite av en player, som har uppenbara intimitetsproblem. SÅ han pallar liksom bara ett förhållande i max 5 år sen måste han byta. Heheh... Oftast med lite upprivande separationer och ångest och grejer.. Men men. What ever floats your boat!


Asså fy faaan... Jag vill inte idag. Jag vill åka ut på landet och börja fixa. Kom överens med min föräldrar igår om pengarna jag ska låna, och de kommer sätta över dem inom typ två veckor. Det är ingen brådska för jag ska ändå jobba två helger i rad nu så jag kommer inte kunna åka och köpa nån vagn ändå. Först VFU hela veckorna, som en blir helt jävla slut av, sen jobba helgerna. Jag HATAR att jobba. Fy fan va synd det är om mig. Heheheh.. Nä inte egentligen. Men lite. Huuu...  


Hoppas, hoppas vi slutar 12 idag. Vill verkligen sluta 12 utan extrauppgifter!! Fan. 


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards