blajblaj

Alla inlägg den 9 april 2015

Av blajblaj - 9 april 2015 22:30

Sitter just nu och tittar på kunskapskanalen. Det är en dokumentär om utbrändhet i samband med att vi är virala. Alltså att vi är online... Och hur stressade det gör oss. Jag funderar på om jag borde ta en sån fasta. Jag känner hur jag fastnar ibland. Och hur frustrerad och irriterad jag kan bli när jag inte kan eller hinner. Huuuuu. Hur jävla viktigt är det att hålla sig uppdaterad egentligen? Jag har redan tagit bort Aftonbladets app. Jag är periodare på nyheter och det blev för mycket för 2 veckor sen. Så den fick gå väck. Som alla vet har jag inte facebook, men det är gamla nyheter. Kvar finns: mailen, två olika. Bloggen. Instagram. Och så alla hemsidor jag kollar i tid och otid...

Kanske skulle ta mig en digital fasta? Asch vi får se... Godnatt

Av blajblaj - 9 april 2015 07:11

Idag tänker jag åka och shoppa lite kläder inför den kommande festen. Jag är inte säker på att det kommer hjälpa, men ja, jag vet inte.. Just nu känns det som enda lösningen. Sen slutar det säkert med att jag har på mig nåt gammalt iaf men då är det så... Jag ska försöka läsa lite nu innan jag åker och sen läsa som fan när jag kommer hem. Ska vara på plats när dom öppnar så jag inte slösar nån tid...


Det jobbiga med det jag har kvar att läsa är att det är på så många sidor. Vår lärare har varit schysst nog att lägga ut allt så vi inte behöver köpa nåt, men jag skriver gärna ut för att det är lättare än att läsa på min lilla skärm till datorn. Men 200 sidor kan jag liksom inte skriva ut, då har jag ju inget bläck kvar och det känns slösigt som fan. Men, ja, det löser sig, men... Störigt.


Nu ska jag fixa en grej. Sen ska jag läsa. Sen ska jag åka och shoppa. Hej då.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards