blajblaj

Alla inlägg den 22 april 2015

Av blajblaj - 22 april 2015 07:27

Och jag har sovit som en mupp. Har hostat som fan, och det är en konstig hosta, har aldrig haft så förut. Det känns som om jag har svårt att få luft, och hostan är helt torr och jävlig. Men jag känner mig inte så sjuk i övrigt, lite snorig, lite tung u huvvet, men inte så det in är ignorerbart. Heheh... 


Igår åkte vi ut till landet, vi lyckades vända båten och få den under pressening, och vi påbörjade att få bort första golvet. Hela staketet och en tredjedel hann vi med. Det känns bra att komma igång, och jag tänkte mig åka ut idag också. P ska ändå jobba över och sa att jag kunde ha bilen, så det e ju bra! Jag slutar 12, men vi har nån form av uppgift att fippla med till det seminarium som är på konstfack imorrn... Bläk. Men sen ska jag dra ut. Fan jag skulle vilja ta bilen nu redan, så jag kan åka snabbare men... Jag ve tinte vart en kan parkera, har ju MINUS på kontot så betalparkering är bara att glömma. Asch, ingen stress, det ordnar sig. Jag får åka hem först helt enkelt. 


Bråttom!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards