blajblaj

Alla inlägg den 14 april 2015

Av blajblaj - 14 april 2015 07:54

Igår gav magsår hela dagen. Idag skulle vi haft vår första lektion men: Vi fick skäll av vår handledare för att vi hade missat att se tre filmer som vi fått i läxa. Sen gav hon oss extra uppgifter OCH hon tyckte inte att den uppgift vi hade tänkt ge eleverna dög, så den va vi tvugna att skriva om. Och då va vi ju tvugna att skriva om lite annat också... När hon sen gett oss ångest och extrem stress, åkte vi hem till mig för lunch och för att faktiskt fixa det vi var tvungna. Då ringer hon och: ojsanhoppsan jag har glömt, alla har nationellt prov imorgon( idag då) ni behöver inte komma. Så vi blev lite lugnare och bestämde att ses på konstfack idag istället och se filmerna och öva på föreläsningen. Men alltså, jag vet inte om jag är så imponerad av henne längre... Hon är liksom.. Svår att få koll på. Hon sa, med en ganska anklagande ton att hon kunde underkänna oss på grund av att vi inte hade sett filmerna. Men la till i andra meningen att hon inte hade sett dom heller..??? Va?   


Fan va bråttom jag fick, vart tar tiden vägen egentligen? Heheh... Måste springa till tåget, hej då. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards