blajblaj

Alla inlägg under maj 2012

Av blajblaj - 7 maj 2012 19:55

Ja alltså. Vad ska jag säga. ALLT. Allt, gick åt helvete idag på jobbet. Så var det med det.


Men sen fick jag mig en spontanfika med finaste Emmis! Hur nice som helst, såklart lite shopping oxå. Fast helt allvarligt så behövde jag dom här 3 par skorna.. Heheheh, nja, eller jo det behövde jag. Det var på skopunkten och dom kostade typ luft. Man får ju ett par på köpet om man köper 3... 2 alltså. Och dom kostade som sagt inte mycket, 99 kr st, så jag är ursäktad och har nu hela sommarens ballerinor i min ägo. Ja. Jag kommer köpa fler. Fan.


Fick en sån där träningslust igen.. Hrmf vad händer med mig!?   Men jag funtar på att ta min skogsrunda imorgon innan jobbet! Mmmm, jag vet. Delirium, ring kliniken. 



"Just 'cause I said it, it don't mean I meant it"  


Jag vill verkligen inte jobba imorgon... Hu. Fast jag är tillbaka "hemma" igen. Vet inte om det e bra eller dåligt. Jag ogillar allt ändå. Ok. Inte tänka bara göra. 


Det har varit sjukt skönt at slippa kufen iaf. SJUKT skönt. Hoppas jag kan sova lite bättre inatt. 




Av blajblaj - 7 maj 2012 04:44

Ja, jag sov som en kratta. Och jag har drömt. Och drömt och drömt och drömt. Fan, alltså. Jävla myggbett.


Det är faktiskt bara 17 dagar kvar till Malta. Jag ska ta mig en riktigt funderare på vad jag vill göra när jag kommer dit, så jag har en plan och inte bara stannar på hotellet. Spahotellet. Mmmmm... Måste checka in oxå. Det skulle man visst göra hemifrån. Lågbudgetflyg är lite special, hehehe.  


Måste ringa pappa oxå. Hur var det nu med gräsklipparen? Och så måste jag ut på landet och klippa. Mmmmm. Jag tror jag ska bo där, det måste bara bli liiiite varmare först. Första juni kanske är en bra flyttdag... 


Ok, nu måste jag göra mig iordning. Ha en bra dag.   

Av blajblaj - 6 maj 2012 20:55

Åkte faktiskt och tränade. Överlevde och mår efter omständigheterna ganska bra. Hehehehe. Fick en hel del shoppat på väg hem oxå, det e nåt med H&M som bara gör mig blind. Älskar att shoppa där. För 750 kr fick jag: 2 linnen, 2 klänningar, 1 par shorts, ett par byxor och en tröja. Ja just ja, och lim till lösnaglar, ett nytt puder och 2 par nylonstrumpor. Mmmm. 750 kr. Tack. 


När jag kom hem var jag såklart helt slut, eftersom det inte är riktigt mänskligt att först behöva ställa klockan på 8.00 en söndag, sen åka och lämna bil, sen åka och träna! Så jag fixade lite simpson och la mig i sängen och slökollade. Så jävla skönt. Men när jag insåg att jag höll på att somna kändes det liksom läge att kliva upp. Och då började jag städa. Mmmmm, och diska. Och nu har jag bytt sängkläder, och riktigt längtar till att få krypa ner i sängen!   


Och jävlar va bra allt känns. Jag måste nog göra nåt åt min pms, för så här som jag mår precis efter, så vill jag alltid må! Wooop!


Nu ska jag nog gör amig iordning för sängen och glo lite på tv. Måste upp så där jobbigt tidigt imorrn igen. Huuu. Men snart är det dags för Malta! Tjohoooo!

Av blajblaj - 6 maj 2012 08:28

Ja för idag måste jag lämna tillbaka bilen. Mmmm. Och igårkväll fick jag ett "sug" efter att träna. Och med tanke på hur jävla ofta det inträffar tänker jag skynda mig till Friskis. Så nu ska jag bara klä på  mig, dricka ur kaffekoppen och sen hasta iväg! Förhoppningsvis överlever jag träningen och can live to tell the story...


Over n´out

Av blajblaj - 5 maj 2012 21:42

Det var så mycket att fixa så det bidde ingen karaoke. Var hemma så sent! Jäääävligt trist, men, jag hoppas det kommer fler tillfällen! Det var hur som helst mycket trevligt att vara ute på landet. En massa frisk luft och vi fick klarblå himmel och sol! Mmmm. Och korv med bröd.   Det enda jobbiga var att mormor var så jäkla dålig. Det är sjukt jobbigt att se. Och att veta att det inte går att göra ett jävla skit. Jag är så glad att jag har sluta röka. Och alla som funderar på att sluta men inte riktigt kommer dit? Ni får gärna komma och hänga med mormor en halv dag. Då kan jag lova att ni ändrar er. Det är NÄSTAN så jag funderar på att inte börja röka vid 65 igen. Så illa är det. Huuu. Stackars mormor.


Åh jag är helt besatt av Melissa Horns skiva. Mmmmm. Så jävla bra. Det dumma är bara att den är så mollig. Det gör att man blir lite neråt, fast på ett "bra" sätt... Snarare lite olycklig bara... Hehehe låter cepigt jag vet, men det är så det är i alla fall.   "jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag" Va? Eller "jag är så mycket bättre i fantasin, men jag vet, den får man inte leva i" Wow. Ok, nuff.


Och jag har fått en uppenbarelse. Jag vet vad jag vill nu. Och jag tänker ta mig fan se till att få det. Den kom till mig alldeles nyss när jag låg i badet, och jag älskar när det händer. När man bara VET. Och när man VET att det är rätt beslut. Det e skönt. Men jag tänker inte neka mig 1 gång. För 1 gång är ingen gång.... Hehehehehe


Och det här fan ingen tråkig app:    Hahahahha så här kommer jag se ut 2044! Hahahahah! Jag e nöjd. Tycker jag ser rätt ungdomlig ut faktiskt.    Men okeeeej då ni får en vanlig poserbild oxå:   Så? Over n´out        





Av blajblaj - 5 maj 2012 07:36

Ja tydligen har vi städdag på "Landet". Mmmm. Det blir min första. EVER. Men va fan, jag måste kanske act my age nån gång ibland. Heheheee...   Så nu måst jag vakna och sen måste jag åka iväg och hämta hyrbilen. Det blir bra.


Jag är helt slut redan, men jag tänker köra devisen: Inte tänka, bara göra idag. Jag vill så gärna orka åka på karaoke ikväll! Det var ALLDELES för länge sen jag fick kraxa ut en låt eller två.


Ska försöka hinna klart med skynket oxå! Bråttom! Ok, over n´out  

Av blajblaj - 4 maj 2012 22:43

Förut var jag inte det. Men jag är det nu.


 

Jag borde sy, men jag orkar inte. Och eftersom jag inte orkar så tänker jag att jag borde gå och lägga mig, men jag kommer liksom aldrig iväg till sängen. Har fastnat i Melissa Horns "Innan jag kände dig" den är fantastisk. Hela skivan faktiskt. Jag åkte hem till syster, direkt efter jobbet och fick supergod mat, sen kollade vi på: http://www.youtube.com/watch?v=odhUPMYXpX4  sjukt söta! http://www.youtube.com/watch?v=fMBviC-grVQ&feature=relmfu Och självklart lite Eurovision. Jag kom dessutom på att jag, TA MIG FAN är på Malta under finalen.. Isch. Konstigt, har sett den tillsammans med syster, dom senaste... Ja typ 6-7 åren tror jag. Men men, det lär ju va drag där oxå? Heheheh

Och det luktade verkligen vår, när jag var på väg hem, jag blev lite kär. Det har regnat och det verkar som att alla träd har slagit ut senaste dagarna.    


Nä, nu skiter jag i det här. Go´natt 

Av blajblaj - 4 maj 2012 07:31

Jag är trött. Vaknade nån gång vid tolv halv ett och bara satte mig! Svängde ut benen från sängen i en jävla fart, och var på väg för att göra något. Heheheh Innan jag har rest mig inser jag att.. Näää. Jag ska nog lägga mig och sova igen! Hahaah så skumt hur det blir ibland.  


Konstig vecka det har varit. Känns som jag har haft så mycket att göra. Det är inte sant, men det känns så i alla fall! Hehe.


Jag skrev ut alla mina biljetter igår. Malta, Kroatien och priden. Hehehe, jag känner mig fantastiskt vagabondig! Och vill såklart att det ska NU. Inte sen. NU.  


Här ska vi bo Kroatien:     Gött. Jag längtar ihjäl mig. Huuuu!


Nu ska jag gå till jobbet...    


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards