blajblaj

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av blajblaj - 1 juni 2012 07:23

Alltså jag vaknade i natt av regnet. Hör du vad jag säger? REGNET. Fy fan säger jag bara. FY FAN. Och så är det inte lördag som jag först trodde. Det är Fredag, vilket betyder att jag måste åka till jobbhelvetet. Fy fan. Och så har jag varken paraply, regnkläder, regnponcho eller dylikt. Jag har inga skor för ändamålet och jag har ta mig fan inga kläder heller. Jo, jag har tusentals kläder men inga som passar för SPÖREGN. Lägenheten är svinkall och just nu vill jag inget hellre än att ringa in och sjuka mig, krypa tillbaka in i sängen och sen bara ligga där tills solen behagar titta fram igen.   


Men. Det kommer jag inte göra. Jag kommer åka till jobbet, komma fram som en blöt katt, grina lite om dom andra blöta katterna som nödvändigtvis var tvugna att trycka sig mot mig på det kommunala färdmedlet, jag kommer jobba hela dagen, få skit för att inget var klart igår kväll och sen kommer det vara fredag kväll. Puh. Så kommer det bli idag.


MEN: Idag är en bra dag. Idag är en bra dag. Idag är EN BRA JÄVLA DAGHELVETE!


Och inte fan hjälper det att N från jobbet kommer sitta på ett plan till Kos inom ett par timmar! Fy faaaaaan! Jag är så avis att jag går sönder.   


Fy fan. Kan någon bara säga något som åtminstone kan få mig att le lite?? Helst skratta, men jag vill inte begära för mycket! Hrmf!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards