blajblaj

Alla inlägg den 12 juni 2012

hej

Av blajblaj - 12 juni 2012 18:47

Jag är, om möjligt, ÄNNU tröttare än i morse. Mmmm. Jo jag är det. För idag. Idag tyckte tydligen N att hon skulle gå tidigare för sina jävla ungars skull. Mmmm. Och kufen likadant. För nån jävla student eller vad fan det nu var. Jag är trött. Så trött.... 


Nu ska jag lyssna på The Knife: Deep Cuts. Och så tänker jag drömma mig bort till om en och en halv vecka. För då slipper jag alla jävla idioter som jag av ekonomiska skäl måste omge mig med HELA JÄVLA DAGARNA. Kan dom inte bara vara tysta nångång? Huuuu.Och så är det jävla AW på fredag?! Usch. Och kufen/alkisen kommer bli så dräggig. Usch. Det e tur att vi inte pratar så mycket med varann.


Jag håller på att laga mat oxå. Det blir hemmagjorda biffar med lök och ost, och nån typ av potatiskaka. Heheh, vi får se om det går att äta.


Hej då.

Av blajblaj - 12 juni 2012 05:17

Jag är så jävla trött. Hade SVÅRT att somna igår. Jag vet inte. Jag kanske är helt ute och cyklar. Jag kanske bara borde, jag vet inte... Jag kanske inte borde göra som jag gör ibland? Alltså just nu är det ju som det är. Men sen? Jag vet inte. Äsch, jag säger som jag sa till en god vän i speciell situation: Ta det lugnt... Det går över. Den där känslan i magen som du har just nu... Den går över. Puh. Ok, ta´re lugnt. Det går över.  


Och jag är så trött. Jag kom knappt upp. Sen spenderade jag en halvtimme med att leta efter mian byxor?! Ok, jag ljuger, det var kanske 6-7 minuter. Men va fan? I en etta med begränsat garderrobutrymme ska man väl för fan inte behöva leta i 6-7 minuter efter ett par byxor. Dessutom det enda par byxor man äger som är militärgröna! Va?  


Huuu, jag behöver åka till Karlstad. Steen. Jag behöver dig. WHEN?? WHEN can i come to Karlstad?     Vill vara här nu.  


Ok, gissa vad?? jag har bråttom. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards