blajblaj

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av blajblaj - 8 juni 2012 21:51

Idag har varit en bra dag. En riktigt bra dag. Jobbet va lugnt, förutom lite tjejjigt jävla skittjaffs. Jag försökte hålla mig utanför men det gick åt helvete. Så jag fick skäll, men ja, det e rätt så skit samma. Jag har insett att jag faktiskt e fast anställd. Mmmm. FAST. Det finns inte mycket dom kan göra nu. Hahahah  


Sen blev det studenfest hos kusinen. Som vanligt kliver jag och systerbyster in röjer. Det var helt enkelt jävligt nice. En promenad senare satt jag på tåget och nu är jag hemma. Men faan va trött jag e. Imorrn tänker jag sova ut. Jag tänker fläska i sängen hur länge jag vill. Och typ baka scones med ost i och ha en massa smör på. Mmmm. Och dricka O´boy. Hela jävla dagen om jag vill. Sug på den sockerbiten, småbarnsföräldrar! HA. Kanske plocka hem lite FG? Mmmm. Sen är det bara 2 veckor kvar till semestern. Åh fy faaaan va jag tänker ha en bra sommar.


Varsågod här får ni lite kvalitet:    



Ok nu orkar jag inte mer.. Go´natt då.

Av blajblaj - 8 juni 2012 05:30

Jag är så sen. Jag har så sjukt bråttom. Jag kom inte upp. Jag kom verkligen inte upp. Jag har ont i benet oxå. Jävla uppförsbacke som jag nästan klarade hela! Ja, jag glömde stretcha.  


Spriiiiiingaaaaaaaa!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards