blajblaj

Alla inlägg den 10 juni 2012

Av blajblaj - 10 juni 2012 21:16

Imorrn blir en otrevlig dag tror jag, fattar inte att jag har börjat med någon form av total förnekelse. Jag är med på torsdagsmöte, vi går igenom veckan, jag tackar ja till kvällsarbete??? Och sen glömmer jag bort det och tar helg. Och på söndagkvällen tar jag fram schemat för att kolla när jag börjar. Och får en "kul" överaskning. HRMF! Fast jag börjar 10.30, i alla fall! Mingel för 108 personer som ska ha snittar och bubbel. Trevligt för dom, otrevligt för mig. Efter denna får det fan va nog. Sen vill jag inte ha mer övertid. Uäk. Jag hatar kvällsjobb. Jag hatar jobb. 


Fick en skön pratstund med Steeen också. Jag älskar´t. Ingen annan förstår mig lika bra. Inget annat kan mäta sig med det vi har. Det gör mig lycklig.   Du är bäst.


Kanske skulle försöka hitta en tatuerare innan jobbet imorrn? Hmmm... Eller så sover jag ut ordentligt. Eftersom det kanske blir sent.   


Godnatt.

Av blajblaj - 10 juni 2012 13:31

Skor, skor, skor:        Dom här tre var jävligt billiga, så jag tycket jag förtjänade ett lite dyrare par:   Och så hittade jag ett par shorts som kommer bli favvisar. Woop. Och här e tröjorna från igår:   Och det är så svårt att tro att det bara bor 1 människa här:      Man kunde tror att vi var några stycken. Några stycken skogalna. Men nej. Det är jag. Bara jag. Mmmmm.   Hahahhah! Man kan nästan tro att jag försöker fylla något typ av tomrum. Hmmmm.. Jaja.. Värre saker har hänt.    


Och så har jag städat. Och bytt sängkläder. Och diskat. Nu ska jag sticka på mina sockor. Hahahah, husmor själv!


Over n´out       

Av blajblaj - 10 juni 2012 09:26

Jag har hela röven full i pengar... Ska vi köpa skor? Woooh!


Jag ska med andra ord köpa skor idag. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards