blajblaj

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av blajblaj - 11 juni 2012 23:42

Alltså. Förutom att Sverige är skit och jävligt kassa (2-1 till Ukraina) så har jag haft det helt jävla awsome. En jävligt bra kväll. Nu ska jag sova, för jag har öppning imorrn. Jag gissar att jag kommer sova som en gud.


Godnatt.

Av blajblaj - 11 juni 2012 08:31

Stina, du hade rätt. Jag har redan tröttnat. Och detta innan jag ens börjat. Huuu. Jag måste verkligen ha nån diagnos. För så här lätt ska man inte kunna hoppa från total lycka till total uttråkning?! Eller.. Nja, kanske.. Inte fan vet jag. Jag gör det i alla fall. Skit samma, eller hur?


Ok, och så är det måndag, det kanske har hjälpt till med tungsinnet, jag vet inte det heller, men jag vet att måndag, tillsammans med sin syster tisdag är rent av jävliga. Så nu hoppas vi att dom två kommer och går lite fort. Yes? Yes.


Måste åka tidigare till jobbet, har ju jobbkläderna på ena stället, men ska vara på det andra. Mmmm, måndagsjävleri. Men va fan, det kunde varit värre. Jag kunde ha dött i sömnen. På tal om sömn... Jag sov som ett jävla monigs inatt. Vaknade vid halv 3 och så var det kört. Men ja, jag vet inte ens varför jag skriver det, eftersom det händer med jämna  mellanrum. Och lika sur och jävlig blir jag. Hahahahah Ok, fake it ´til you make it.



Hej då.



PS har cepebråttom.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards