blajblaj

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av blajblaj - 20 juni 2012 19:20

Växlade jag pengar? Nej. Har jag fixat resekortet? Nej. Men ja, tvättstugan har jag i alla fall. Och så har jag faktiskt handlat inför midsommar. Jag kommer se ut som en packåsna imorgon, jag måste ju ha med packningen inför Kroatien, eftersom jag åker direkt till landet imorgon efter jobbet. Huu. 


Jag tänker börja packa snart.


Nu kom mamma och pappa, klippning, bokutlåning och samkväm! Mmmm...

Av blajblaj - 20 juni 2012 05:01

Jag känner mig som en 100:a-åring idag. Fötterna gör så ont att jag nästa föll ihop när jag satte ner dom på, det ISKALLA golvet, för en halvtimme sen.  Ryggen känns likdom deformerad och låren??!? Och rumpan?!?!? Jag tror jag har sprungit en mara fatiskt. Huuu.


Och tiden bara går. Jag måååste fixa kortet. Jag mååååste tvätta. Jag måååste växla pengar. Jag mååååste pcka. Känns som om jag inte har nån tid. Usch.


Och huvudvärk. Och jag måste handla inför midsommar. JAG ska i alla fall ut på landet. Den som vill komma får komma, dricka och grillbar mat medtages av var och en. Jag står för regnskydd, grill och grillkol och tändvätska, och tallrikar och bestick och glas och så. Det kommer ju bli lite opretantiöst eftersom, ja, flyget till Kroatien går kl 07.10 på lördag morgon. Så jag tänker mig att åka ut på landet torsdag kväll, och hem fredag eftermiddag/tidig kväll.  


Nu måste jag skynda mig. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards