blajblaj

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av blajblaj - 22 juni 2012 20:02

Nu är jag hos syster. Dagen har varit magisk. Det blev precis så bra som jag trodde, dessvärre tog jag foton med riktiga kamerna och inte mobilen, så ni får en poser och så kommer resten efter Kroatien:      Undrar hur stor chansen är att åka fast för nedladdad film i datorn när man flyger? Inte jättestor va, fast har man otur så har man! Hahhaaha, vi får se om vi ses igen eller om jag hamnar i Kroatiskt fängelse.  


NU måste jag duscha, och sen måste jag sova lite. Ajö.

Av blajblaj - 22 juni 2012 07:08

Jag vaknade klockan 6, eller ja jag har vaknat ett par gånger under natten också... Det är ju så många andra ljud så här ute i naturen. Det springer små tassar överallt och det skrapar, knakar och gnisslar på ett sätt som det är fysiskt omöjligt att få till i en lägenhet. Men jag e nöjd, det brukar mest vara första natten som e lite jobbig. Heheh, ja nu blir det ju bara en natt, för imorgon vid den här tiden har vi nog precis gått på planet... Eller kanske till och med precis lyft. Mmmmmm    Kommer bli nice tror jag.. Hahahha, ser dock ut att bli oväder på söndag? Hmmm. 


Idag har jag lite att stå i, har redan kokat potatis och har faktiskt tänkt mig att gå ut och hitta lite blommor och kanske lite björkris. Men först måste jag städa lite. 


Glad midsommar på er

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards