blajblaj

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av blajblaj - 14 juni 2012 18:40

Läste precis nåra av mina inlägg bakåt. Jag glömde fixa resekortet! Faaaaaaan!

Av blajblaj - 14 juni 2012 18:04

Åkte tidigare, och allt var ju fint och bra. Det gick toppen att få upp allt, och jag var inte ett dugg sen. Vid sju kom A, då blev det lite jobbigt eftersom hon behövde rätt mycket styrning, vilket jag hatar. Sen kom N. Och då blev det konstigt. Tror inte N gillade A så mycket. Kaaaan bero på att A är: lång (180?) blond, supersnygg, supertrevlig modell och aspirerande sångerska. ( som jobbar xtra som rest.biträde ) Inte vet jag... Jag gillar henne. Sen kommer snärtan och... Ja, jag har snackat för mycket nu igen. Om N och om allt möjligt. MED snärtan. Jag vet inte vad det är med henne, men jag berättar saker. OCh sen kom lunchen. Som då N skulle ha koll på?! Hade hon koll?? Näää. Inte många rätt idag. Vi glömde en jävla massa. Och det blev en jävla massa fel. Och jag var tvungen att fixa med dom jääävla rikskupongerna så när jag kom ut var inget färdigt och det va 40 min tills första gästerna skulle droppa in. Inte ens frukosten var borttagen. MEn lucnhen gick och vi överlevde, tillslut. Sen hade vi möte. Jag älskar inte nästa vecka. Men det är min sista innan 6 veckor av ledighet. Huuuu. Och nu orkar jag faktiskt inte tänka på dom där längre. Så. Borta.  


Imorrn blire AW och fotbollsmatch. Det kommer förhoppningsvis bli lite bättre fotboll än förra gången!?!? Och det kommer bli trevligt. Det kommer det. Undrar vad jag ska ha på mig?


Just ja, jag tog mig ut för skogsrundan nu när jag kom hem. Mmmm. Det gjorde jag. Så jävla bra. Jag alltså. Är det. Bra alltså. Hehehehhehe


Hahahahahah FERNANDO!!!!! Haru blivit singel? WoooopWoooop?


Ps.   

Av blajblaj - 14 juni 2012 04:15

Igår, efter matchen, efter sista inlägget, skulle jag duscha. När jag står i godan ro känner jag liksom hur det kliar i knävecket. Jag hade känt det litegrann under matchen oxå, men ignorerat det. Nu kliade jag. Och tänkte ska det kännas så där? Svaret var nej. Jag tittade. Jag såg svart utstående prick. Jag inser... Fästing. Först höll jag på att kräkas och sen fick jag lite panik och sen tvättade jag mig och sen tog jag en pincett och den lossande fantastiskt lätt. Och den var så himlans liten, den kan fan inte hunnit äta nåt. Uäk. Men nu gör det ont. antagligen för jag att behandlade området som en finne och klämde som en galning, för OM den hade lämnat nåt snusk efter sig!! Hehheeh Usch. Min andra fästing, någonsin.


Jag är så trött. Klockan är för fan 04.16, det är inte ok. Detär tortyr. Jag menar... Va faaaan? Men ja, det är torsdag i alla fall. Det e ju bra. Och jag har fixat semester nu, den där dagen som jag hade missat, men som jag tror att ajg inte hade missat egentligen. Men ta mig fan, jag MÅSTE fixa resekortet! För helvete. Jag måste få semester nu. Nu. 



  Kan det inte bara bli sommar nurå!) Va? Men ok, 12 grader klockan 5, det e väl godkännt, ja, i alla fall om man tittar på världskartan och inser hur jävla nära långt norrut vi bor. Huuu. 


Jag är så trött. Och jag fryser. Kom hit och värm mig då...  


"Om du lutar dig mot solen... Om jag lutar mig mot dig? Om jag blir bättre med tiden? Om du har tålamod med mig..."


Idag tänkerjag vara glad. Och jag tänker ta mig fan vara uppriktigt tacksam över att jag lever. Det slog mig precis att man kan dö. Egentligen när som helst. Inte vet jag, kanske av en fästing gone bad?


Bråttom.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards