blajblaj

Alla inlägg den 15 juni 2012

Av blajblaj - 15 juni 2012 06:46

Jääääävligt underskattat band. Haha, har "Rosanna" på i skrivandes stund. Hahahah. Hahahahahah... Jag saknar 80-talet, som jag aldrig riktigt fick uppleva.


Kvällens outfit blir nog klänning. Jag rotade fram en liten favvoklänning som jag har trott att jag inte kan ha ( eftersom jag av förklarliga skäl (frosseri) har gått upp ett par, små hekton extra under det senaste året. ) men som satt som en smäck! Men ja, jag är ju nån typ av diagnos vad gäller kläder oxå, så det blir nog att ta med halva garderoben. Så man har lite att välja mellan, så att säga...  


Fan jag känner mig nördigt peppad inför kvällen. AW som nog faktiskt kommer bli KUL ( bara kufen håller sig undan, jävla alkis, uäk ) Och så Sverige - England på det. Jag vill inte vara sån, men jag sätter 3-1 England. Sorry. Men ja.. Jag vet. Men å andra sidan spelar Danmark mot Tyskland på söndag och det lär inte gå bättre där! 


Ok en poserbild, bara för att det var länge sen:   Synd att det finns färger egentligen. Jag tycker man blir, liksom, lite snyggare i svart-vitt!   tjoooohooooo! Och ja just ja, jag vaknade en timme för tidigt så idag har jag allt annat än bråttom! Wooooooop!


Och idag måste jag fixa kortet! TA MIG FAAN.


Och  nu blev jag nojjig. Jävlar. Man ska kanske inte ha nån blogg? Fan.





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards