blajblaj

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av blajblaj - 16 juni 2012 14:07

Nu är jag på landet. Magen känns alldeles bra och jag har ett lugn i kroppen. Jag menar på att det kallas frid. Jag har köpt på mig godis, lyxfrukost, nybakat bröd och kaffe. Och så hann jag laga lite pastasallad med kyckling innan jag åkte hemifrån. Jag tänker att jag kanske stannar till måndag och åker direkt till jobbet. Jag vet inte. Men det känns så. Fast det regnar. Och det är kallt. Tur att jag har ett element!   


På mådag ska jag gå kurs hela dagen. Brand och HLR. Så fritt fram att få hjärtattack eller självantända, i min närhet efter måndag.


Internet e inte riktigt min kompis här ute så vi får se när jag uppdaterar nästa gång. Nu tänker jag njuta av friden.

Av blajblaj - 16 juni 2012 10:55

Behöver ladda batterierna känner jag. Ni suger ut all min energi, vet ni det? Puh.

Av blajblaj - 16 juni 2012 01:00

Det gjorde ont. För det var heeelt ok fotboll idag. Eller ja, andra halvlek iaf. Men nog om det...


Kvällen blev precis som jag trodde, jag är lite synsk ibland   . Bikinin blev mycket... "Uppskattad" och kvällens höjdpunkt? Mmmm, men då väljer jag när jag och Andrés är på väg till pendeln och vi, SAMTIDIGT ser en sedel på marken och totalt kastar oss över den. Jag får tag i den men i allt skratt och tumult tappar jag den varpå det nästan bryter ut en brottningsmatch och tillslut var sedeln i min hand. Det var en tjuga. Det kändes värt. Hahahhahah!


Jag tänker gå och lägga mig snart. Och det ska faktiskt bli jäääävligt nice. Riktigt jävla nice.


Godnatt. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards