blajblaj

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av blajblaj - 13 juni 2012 20:22

Ok, vi förlorade. Men dom spelar bättre fotboll än Sverige i alla fall! 


Nu, en dusch, sen sova. Måste åka tidigare imorrn med. Jävla skitfrukostseminarium. Skitfotboll. Skitliv.



Det är egentligen bara det allra sista som räknas. Fuck my life.


Godnatt.

PS

Av blajblaj - 13 juni 2012 17:54

Självklart tittar jag på Danmark-Portugal. Den börjar nu.

Av blajblaj - 13 juni 2012 17:33

Jag är trött. Cepetrött.


Men jag blev lite glad. För jag fick reklam... Mmmm jag vet, man ska kanske inte bli det men jag vet inte.. Det e nåt med den här nya typen av direktreklam:   Hahha! Jag känner mig som värsta globetrekkern! Men vad jag vet har jag inte flugit med Swiss på ett par år! Heheheh, skit samma.  


Idag var inte jättejobbig. Imorrn blir värre. Men men. Livet går vidare.


Note to self: imorrn SKA du fixa resekortet!!


Ja just ja, systern landade i Berlin. Dom har tappat bort hennes väska! Hahahahah, stackarn. Så jävla sällskapsresan. Önskar jag var där!

Av blajblaj - 13 juni 2012 04:13

Har sovit som en mupp. Har haft huvudvärk sen igår. Idag har det sedvanliga illamåendet ( som jag alltid får när jag har huvudvärk nu för tiden! ) tagit plats. Jag vill verkligen bara sjuka mig. Meeeeen, den jävla moralen säger nej. Jag ska nämligen vara ensam på andra stället. ENSAM till klockan 11. Det har jag aldrig varit förut. Det blir kuuuul!  


Därav är jag oxå uppe en halvtimme tidigare! Måste vara på plats tidigare eftesom det kommer skita sig. jag vet det. 


Usch, jag mår verkligen inte bra. Snart semester. Snaaaaaart. 


Och systeryster är på väg till Berlin med tjejerna. Jävla lyllo.


Äsch nu har jag lite bråttom igen, men vem fan e förvånad?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards