blajblaj

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av blajblaj - 7 juni 2012 22:01

Nä för jag e hemma redan. Men det har varit en helt ok cepejobbigt dag.


Jag började med att spilla ut HELA kaffekoppen I min påse med nytvättade arbetskläder   PÅ TÅGET. Spille dock inte en enda droppe på grannarna runt omkring. DET var tur? Jag vet inte ens vad som hände, ena sekunden sitter jag med kaffekoppen i handen, i den andra gör den en volt ur mina händer, skvätter ner hela mig, på väg ner mot landningen UPP OCH NER i påsen. Mmmm. Upp och ner. Såklart...


Sen kommer jag till jobbet, och stooort event, ganska kul, 2 inhyrda arbetare från Majola som jag älskar. Bland annat A, som jag senare skulle jobba kvällsevent med! Vilket vi gjorde och det gick cepebra, och vi va cepesnabba och nu e jag hemma. Puh. Men jag e cepetrött. Mycket cepe nu... Ok, ska byta uttryck. Sorry. Men jag skyller på diagnosen  


Imorrn blir det morgonpass och efter jobb: studentskiva... Huuuu, jag är så trött. Men det blir trevligt med gratis mat och trevligt sällskap. Men vad fan ska jag ha på mig nu då? Vill ha klänning tror jag? Hmmmmm.... Åka till landet på lördag? Vet inte.


Nu mååååste jag sova.


Och stina, metal och hårdrock e fan inte samma sak!


Jag har så skumt ont i höften? Äsch det går över. 


Godnatt.   

Av blajblaj - 7 juni 2012 06:33

Åhhh det e så kallt. Och jag är såååå trött!! Jag fattar inte varför dom två infaller samtidigt. Så att det liksom blir OMÖJLIGT att kliva upp ur sängen! Åh, min sköna säng... Den är där bakom mig, den ropar på mig. Det känns liksom förjävligt att behöva lämna den ensam..    Huuuuuu


Och idag är monsterdagen. Jag måste visst jobba från 8.30~23.00 Har vi tur så slutar dom tidigare och vi är cepesnabba på städningen, men jag vet hur det brukar bli. Det brukar gå åt hellvette och så är jag inte hemma förrän, tja, inte vet jag, 01.00 kanske? Usch. 


Jag vill verkligen inte gå till jobbet idag. Jag vill VERKLIGEN bara gå och lägga mig igen.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards