blajblaj

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Jag är för gammal för det här

Av blajblaj - 14 juni 2012 04:15

Igår, efter matchen, efter sista inlägget, skulle jag duscha. När jag står i godan ro känner jag liksom hur det kliar i knävecket. Jag hade känt det litegrann under matchen oxå, men ignorerat det. Nu kliade jag. Och tänkte ska det kännas så där? Svaret var nej. Jag tittade. Jag såg svart utstående prick. Jag inser... Fästing. Först höll jag på att kräkas och sen fick jag lite panik och sen tvättade jag mig och sen tog jag en pincett och den lossande fantastiskt lätt. Och den var så himlans liten, den kan fan inte hunnit äta nåt. Uäk. Men nu gör det ont. antagligen för jag att behandlade området som en finne och klämde som en galning, för OM den hade lämnat nåt snusk efter sig!! Hehheeh Usch. Min andra fästing, någonsin.


Jag är så trött. Klockan är för fan 04.16, det är inte ok. Detär tortyr. Jag menar... Va faaaan? Men ja, det är torsdag i alla fall. Det e ju bra. Och jag har fixat semester nu, den där dagen som jag hade missat, men som jag tror att ajg inte hade missat egentligen. Men ta mig fan, jag MÅSTE fixa resekortet! För helvete. Jag måste få semester nu. Nu. 



  Kan det inte bara bli sommar nurå!) Va? Men ok, 12 grader klockan 5, det e väl godkännt, ja, i alla fall om man tittar på världskartan och inser hur jävla nära långt norrut vi bor. Huuu. 


Jag är så trött. Och jag fryser. Kom hit och värm mig då...  


"Om du lutar dig mot solen... Om jag lutar mig mot dig? Om jag blir bättre med tiden? Om du har tålamod med mig..."


Idag tänkerjag vara glad. Och jag tänker ta mig fan vara uppriktigt tacksam över att jag lever. Det slog mig precis att man kan dö. Egentligen när som helst. Inte vet jag, kanske av en fästing gone bad?


Bråttom.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards