blajblaj

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av blajblaj - 3 oktober 2014 07:35

Och den har ju som bekant handlat om fotografi. Jag har varit allt annat än nöjd under veckornas gång men just nu kan jag faktiskt säga att jag har lärt mig massor. Kanske inte rent tekniskt hur kameran funkar, men jag kommer inte bli fotolärare så det känns mindre viktigt. Och skulle jag vilja bli det får jag väl läsa på då?! Heheheh, känns som det läser sig OM det inträffar...


Igår när jag va på väg hem från skolan kom jag på att jag ville köpa mer mjölk, och det var ju en jäkla tur det! Nere på affären träffade jag på mormor som va heeeelt sänkt. Hon har haft en infektion och gått på antibiotika och nu hade hon varit på läkarbesök på vårdcentralen för att kolla hur läget var. Hon kunde knappt gå och va alldeles färdig. Så jag tog rullatorn och sprang hem till henne och bytte till rullstol medan hon väntade i centrum. Hrmf, jävla KOL skit alltså. Det måste vara så sjukt jobbigt att ha gått från superaktiv, arbetande, dansande övre medelålderskvinna, till supersjuk gamling som är beroende av allt och alla. Får fortsätta på den tanken sen:


Nu måste jag skynda mig hej då...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards