blajblaj

Alla inlägg den 16 oktober 2014

Av blajblaj - 16 oktober 2014 07:21

Det är liksom redan torsdag och jag vet inte ens vart den här veckan tog vägen alls. Nu har vi delats in i den sista gruppen i animationsdelen av den här kursen. Jag hamnade med Elin!! Så jäääävla bra. Hon är nog lite rädd för att vara med mig, men det är bara för att jag inte har visat min allvarliga sida för henne än. Hon tror nog att jag bara kan tänka family guy och inget mer. Så är icke fallet. Hon är en ganska allvarsam typ, lugn och timid men ganska bestämd i åsikter, och jag tror vi kan komplettera varandra oerhört bra. Time will tell. Idag ska vi skriva storyboard och påbörja planerandet av de 3 kortfilmer som vi ska göra tills på tisdag! Wooohooo!!   Igår var vi i Skärholmen, den plats vi blivit tilldelade som utgångspunkt i vårt projekt. Vi tog en fika och skrev flödesskrivning, något jag har insett att jag typ gör jätteofta i mina dagböcker fast utan att veta att det är just flödesskrivning. Idag ska vi sammanfatta det vi skrev och hitta på varsin film, och en tillsammans. Egentligen ska man vara tre i gruppen så alla får var sin film, men vi är ojämt antal så vi blev två. Vilket är jätteskönt. Bara två viljor att brottas med.


Ligger lite efter i läsningen, som vanligt, men jag tänkte försöka ta igen det ikväll, kanske att jag kan tvinga mig själv att läsa på tåget, men jag vet inte. Det brukar vara Candy Crush och township som äger mig under den där timmen till och från skolan. 


Nä bråttom nu igen. Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards