blajblaj

Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av blajblaj - 28 oktober 2014 08:30

Vi har ett mycket irriterande hack i kursen narration, med start idag. Två dagar av konferens som inte har ett dugg med varken kursen eller vår utbildning att göra. Dessutom är det nån smart människa som säger att det är obligatoriskt? Öhhh.. Va? Nu råkar det ju hända sig så att ämnet är Bild + Slöjd = sant, och jag älskar ju slöjd. Så jag är lite glad också. Men det stör ju som fan, eftersom vi håller på att fixa en film som vi nu tappar två dagar på. Dessutom är det trist när dom säger att det är obligatoriskt, för hur ska vi få betyg i det här? Hmm? Det får vi ju inte. Så hur kan dom liksom...? Nä jag fattar inte. Och det känns som ren uttnyttjning, för att dom behöver publik till föreläsningarna. Inte ok om du frågar mig. Som sagt, jag gillar ju ämnet så jag kommer gå på en del av det som visas, men faktiskt inte allt.Tycker inte dom har rätt att göra så, och speciellt inte eftersom dom INTE förlänger kursen. Hrmf.


Så jag åker in till tio, orkar inte lyssna på konstfacks rektor och BI:s prefekt som bara ska säga: välkommna... I en halvtimme! Näää, tack.


Nu ska jag skriva en lista, och sen ska jag väl typ dra... Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards