blajblaj

Alla inlägg den 19 oktober 2014

Av blajblaj - 19 oktober 2014 09:20

Idag har jag massor att plugga. Ska läsa två kapitel och skriva en liten uppsats. Dessutom måste jag ju gå igenom kamerajäveln efersom morgondagen innehåller en jävla skitteknisk genomgång av en jävla skitkamera för jävla skittina. Puh. Några för många skit där men det SKITER jag i. Dessutom totalförstördes min helg av att lärarna hann sätta betyg i kursen i fredags vilket automatiskt ger mig ett U(nderkänt) eftersom jag "saknar" en del. Duktig flicka som en är så blev det ju görjobbigt. Jag har väl inte fått nåt U tidigare!! Och nu tack vare skittina så sitter jag här. Kursledaren Pia, som var den som skickade ut mailet skrev visserligen också att jag kommer få ett nytt betyg så fort jag har gjort den där jävla skitredovisningen men.. Ja. Det är ju om ett par veckor igen liksom. JÄVLA SKITTINA. Men, jag måste också spendera dagen till att komma till insikt, att det inte är nån fara och att jag inte ska vara arg på SKITTINA. För om jag kliver in där imorgon och har en hel helgs uppdämd ilska kommer hela skiten gå åt helvete. Min plan är att vara lugnapungen, bara kliva in, låta henne prata så mycket som möjligt, för hon är en sån där som tycker om sin egen röst mest av allt. OCh så ska hon få prata och få ur sig den här konflikten. Jag hoppas jag har vett nog att få fram min kritik på ett konstruktivt sätt. Gah...


Kan ju tillägga att jag fick kommentar på det jag hade gjort i Pias del av kursen dör jag fick ett "Utmärkt". Mmmm, jag tänker mig att jag står och väger på ett VG för resten av lärarna, men att SKITTINA bara förstör. Jag ve tju inte om det är så men det känns så. Huuu...


Nä nu ska jag göra allt det där jag skrev. Mums. Vi hörs imorrn. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards