blajblaj

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av blajblaj - 24 oktober 2014 07:36

(fortsätter i direkt anslutning till där jag slutade igår) ... Och om jag hoppar av, va fan ska jag göra då? Jag kan ju inte gå tillbaka till restaurang, och det finns egentligen inget annat jag vill göra, alltså det var ju lokförare men inte nog med att jag inte har de mentala skills som krävs jag tror det blir lite för ensamt för mig också. En annan tanke som slagit mig är att jag ksulle kunna testa att gå från andra hållet... Ta mig i kragen och söka en konstnärlig utbildning, förhoppningsvis komma in, och sen efter en treårig kandidatexamen ta en ettårig pedagogisk utbildning. Då kan man ju likosm pinpointa sig lite mer, bli.... Inte vet jag, eh textildesign lärare? Jag skulle ju typ kunna testa... Jag är så jävla feg, men jag vet inte, det skadar faktiskt inte att testa och OM (viket inte är så troligt eftersom det är APSVÅRT att komma in men OM) jag kommer in så får jag väl ta ställning till det då?


Eller så bara, härdar jag ut. Och hoppas på det bästa, och försöker lyfta frågan om särbehandling när jag får tillfälle? eHEheheh, vi får se om jag orkar... Nä nu måste jag äta och sen måste jag dra. Båda jackorna jag beställde från H&M va för små så det blir att skicka tillbaka!   och hoppas det finns en större storlek. Hrmf.


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards